AT voeding

Pagina: 1
Acties:

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Hee mensen,

uhm, vraagje. Ik heb mijn P90 onder het stof vandaan getrokken voor m'n ma, had alleen een nieuwe voeding nodig die er nu dus is. Alleen heeft zo'n AT voeding dus 2 stekkers voor op de mamaplank, 1 met alleen rood, wit en zwarte draden en een met blauw, oranje en weet ik veel allemaal wat. Kan iemand mij vertellen welke links en rechts moet???

BVD

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

ik zou het nog maar niet aansluiten maar volgens mij moet het zwart/zwart zijn... maar ik heb een keer een 486 opgeblazen doordat ik die verkeerd aangeloten had...

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 07:06
De zwarte draden van beide connectoren bij elkaar laten komen. Dus als de connectoren naast elkaar zitten dan heb je dus minimaal 4 zwarte kabels naast elkaar !

-

Verwijderd

De zwarte kabels naast elkaar..

• Gugger
  • Laatst online: 17-07 21:29
Thanks, ik laat het weten als hij het doet of niet ;)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

had ik dus toch gelijk... ik had ze in iedergeval andersom... :)

• dion_b
  • Laatst online: 23:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zwart bij elkaar ja, en oranje helemaal aan het uiteinde. Behoorlijk irritant dat de M8/M9 stekkers niet enige vorm van herkenning hebben. (Wees maar blj dat je geen server mobo hebt- die hebben soms 3 aansluitingen voor 1xM8 en 2xM9)

Oslik, blyat! Oslik!

Verwijderd

Gugger, geheugensteuntje is als volgt.

b-L-auw= L-inks... 8-)
Pagina: 1