Bestaansrecht DOC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bladerend over GoT kwam ik het Die Hard Overlocking forum tegen. Blijkbaar is het wel heel erg die-hard, want in de laatste 2 jaar zijn er wel heel erg weinig topics gepost (waarvan meer dan de helft ook nog eens gelocked is). Kan dit forum niet beter niet beter gewoon gemerged worden met TCA? Het is meer even wat in me opkwam/ik me afvroeg dan dat ik me echt erger aan het bestaan van DOC, dat vooropgesteld :)

[ Voor 6% gewijzigd door spone op 02-09-2008 20:08 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

Volgens mij vallen de grote of bijzondere dingen dan niet meer op?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke grote of bijzondere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

Die er eerst wel waren :+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zie ze niet ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Weer mergen met TCA zou geen kwaad kunnen. Het is nu echt te rustig imho en het zou geen kwaad kunnen het niveau in doc wat te verlagen, waardoor niet alleen de extreem highend koelmogelijkheden aan bod komen, want daar is blijkbaar te weinig markt voor.

Liever zie ik dan een forum voor luchtkoeling (huidig TCA) en voor andere soorten koeling (huidig DOC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Terw_Dan schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:30:
Weer mergen met TCA zou geen kwaad kunnen. Het is nu echt te rustig imho en het zou geen kwaad kunnen het niveau in doc wat te verlagen, waardoor niet alleen de extreem highend koelmogelijkheden aan bod komen, want daar is blijkbaar te weinig markt voor.

Liever zie ik dan een forum voor luchtkoeling (huidig TCA) en voor andere soorten koeling (huidig DOC).
In principe is dat dus nu het geval... Luchtkoeling en waterkoeling in TCA, de rest in DOC... Maar dat werkt dus niet zo ;)

Laat ik het zo zeggen: Er wordt as-we-speak aan een oplossing gewerkt :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Apen-nootjes schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:13:
[...]

In principe is dat dus nu het geval... Luchtkoeling en waterkoeling in TCA, de rest in DOC... Maar dat werkt dus niet zo ;)

Laat ik het zo zeggen: Er wordt as-we-speak aan een oplossing gewerkt :)
Maar ik denk dat dat diehard OC een beetje teveel afschrikt. Waterkoeling in DOC zou imho wel interessant kunnen zijn om er wat meer publiek naar toe te trekken.

Maar ik ben benieuwd hoe het eruit gaat komen. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat jullie er weer wat moois van weten te maken :)
Pagina: 1