Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
Volgens mij vallen de grote of bijzondere dingen dan niet meer op?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Die er eerst wel waren
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik zie ze niet
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
Weer mergen met TCA zou geen kwaad kunnen. Het is nu echt te rustig imho en het zou geen kwaad kunnen het niveau in doc wat te verlagen, waardoor niet alleen de extreem highend koelmogelijkheden aan bod komen, want daar is blijkbaar te weinig markt voor.
Liever zie ik dan een forum voor luchtkoeling (huidig TCA) en voor andere soorten koeling (huidig DOC).
Liever zie ik dan een forum voor luchtkoeling (huidig TCA) en voor andere soorten koeling (huidig DOC).
In principe is dat dus nu het geval... Luchtkoeling en waterkoeling in TCA, de rest in DOC... Maar dat werkt dus niet zoTerw_Dan schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:30:
Weer mergen met TCA zou geen kwaad kunnen. Het is nu echt te rustig imho en het zou geen kwaad kunnen het niveau in doc wat te verlagen, waardoor niet alleen de extreem highend koelmogelijkheden aan bod komen, want daar is blijkbaar te weinig markt voor.
Laat ik het zo zeggen: Er wordt as-we-speak aan een oplossing gewerkt
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Maar ik denk dat dat diehard OC een beetje teveel afschrikt. Waterkoeling in DOC zou imho wel interessant kunnen zijn om er wat meer publiek naar toe te trekken.Apen-nootjes schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:13:
[...]
In principe is dat dus nu het geval... Luchtkoeling en waterkoeling in TCA, de rest in DOC... Maar dat werkt dus niet zo
Laat ik het zo zeggen: Er wordt as-we-speak aan een oplossing gewerkt
Maar ik ben benieuwd hoe het eruit gaat komen. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat jullie er weer wat moois van weten te maken
Pagina: 1