Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] onbekende dll fclfilas.dll

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen

een vraagje...
Vandaag heb ik volgende foutmelding gezien:

Kan windows/system32/fclfilas.dll niet vinden

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn.
Ik kan nergens op het internet iets vinden. Google heeft geen hits.

Bedankt op voorhand

Verwijderd

Topicstarter
Mss zou ik best iets meer info geven

Het is een winXP systeem. SP2 denk ik, maar ben niet 100% zeker. De error is een zoals je krijgt van winXP zelf. Zoals Windows soms de fout geeft als hij een dll niet kan vinden.

weet iemand een oplossingen of een mogelijkheid om erachter te komen aan wat het kan liggen...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:53:
Mss zou ik best iets meer info geven
Dat zou zeker helpen. Virusscanner, spywarescanner, firewall, XP netjes up to date (zal wel niet als je nog SP2 hebt), legaal/illegale windows, wat heb je zelf al geprobeerd? Toevallig net nieuwse software of drivers geinstalleerd?
Het is een winXP systeem. SP2 denk ik, maar ben niet 100% zeker.
Waarom controleer je dat dan niet even? Is erg simpel uit te zoeken welke SP je windows versie is :)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:31:
Kan windows/system32/fclfilas.dll niet vinden
Weet je wel zeker dat je exact de foutmelding hebt overgetikt? Kijk eens op http://www.dll-files.com/. Zo ja, dan wordt het hoog tijd voor een scan op spyware/adware/malware.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 02-09-2008 20:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb de pc hier niet bij mij...

Ik heb al een virusscanner laten draaien, geen probleem. Spywarescanner nog niet geprobeerd, firewall is deze van windows en XP up to date zal wel niet. Op dll-files.com vind ik niets over die dll, op google ook niet trouwens. Ik ga er morgen nog eens naar toe. Ik zal laten weten wat ik gevonden heb. Zeker al bedankt.