Toon posts:

Wat is een goeie TV-kaart (voor win2k)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg namelijk om een TV-kaart te kopen, alleen verneem ik na wat research dat win2k ondersteuning maar bij enkele kaarten voorkomt (alle andere windows versies sucks naar m'n mening). Hardware companies zijn hier uitermate vaag, summier in informatie-verstrekking op dit punt. Wat is jullie ervaring met een TV-kaart i.c.m. win2kpro? En welke is dan beste aankoop?

Bij voorbaat dank,

RAiMaN

Verwijderd

ik geloof dat de Miro PCTV-Rave wel redelijk werkt onder Win2k

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
sjeemz, zeer duidelijk antwoord hoor..

Ik heb die TV kaart ook, maar heb tot op heden nog geen fatsoenlijke W2K drivers kunnen vinden.
Niet echt handig dus.

Probeer het met de bekendere merken, die maken wel w2k-drivers voor hun kaarten.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02

Nietzman

Woei!

Mijn Pinnacle studioPCTV rave doet het anders perfect onder win2k.... met de bijgeleverde drivers....

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

Chillout ik weet niet of je de official w2k driver al hebt??? maar de Rave werkt echt perfect onder W2K. Voor de driver kijk eens HIER (das dus miro)

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Hoho, even on-topic blijven..
Het gaat erom dat we RAiMaN helpen, niet mij(ik gooi WinME er morgen namelijk op)

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb inderdaad ook die PCTV-Rave en die werkt helemaal perfect.
Wat je alleen niet moet doen (haalde het volgende trucje uit toen ik me zat te vervelen) is heel vaak klikken op het knopje in de taakbalk van PCTV Vision, dan reboot je PC namelijk spontaan (ja echt, zonder foutmelding zonder iets).
Verder doet 'ie 't perfect onder W2K.
De Rave is trouwens helemaal wel een goeie keus i.v.m. z'n zwaar relaxte prijs Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 17:44

MysterX

Memleak 4 ever

Ik heb de hauppauge WinTV Werkt Perfect!
nooit problemen gehad.

When does the hurding stop?

Pagina: 1