Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een SE W890i kopen met een abonnement van waarschijnlijk T-mobile (2 jaar relax 150 + 50 sms = 19 euro per maand en dan krijg ik er boxjes twv 80 euro bij). Alleen ik twijfel nog of ik naar haarlem zal gaan om de winkels zoals T for Telecom en Phonehouse langs te gaan. Zal ik ergens nog goedkoper/meer voor de zelfde prijs kunnen krijgen of kan ik het best gewoon via internet bestellen?
bij t-mobile krijg je 24 maanden 5 euro korting alleen ik weet niet of dat alleen is als je online bestelt...

Alvast bedankt,
Ruben

ps. de boxjes krijg je sowieso bij een aankoop van een SE W890i + T-Mobile abbo of je nou online besteld of niet...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 19:19 ]

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:44
Dingen als telefoons haal ik altijd in winkels, omdat je dan altijd terug kan als dat ding stuk is. Via internet is het terugsturen -- wachten (Veel te lang). In de winkel kunnen ze je beter helpen.

Zou het niet voor de goedkopigheid doen in ieder geval!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Die keuze zal je zelf moeten maken....

Aan de hand van T.net Shopreview kan je misschien een internet winkel vinden die in de buurt is, of die héél goed bekend staat.

Wij kunnen jou hier niet echt mee helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 08-09-2008 21:28 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.