Ik heb Vista Ultimate, en toen ik voor de eerste keer mijn Xbox 360 aansloot kreeg ik de melding dat er een Media Extender was gevonden, dit toen weggeklikt, en als ik nu mijn Xbox wil aansluiten kan ik nergens het Media Center meer vinden?
Euh..
Ik kan werkelijk nergens terugzien in dit topic wat je zelf al geprobeerd hebt.
Het zou fijn zijn als je in het vervolg toch een wat uitgebreidere topicstart maakt nadat je zelf na zoeken op bestandsnaam van de MediaCenter Shell er bijvoorbeeld niet uit komt.
Dit is in ieder geval niet de manier - wij zijn geen 'effe snel' afhalen-balie - daar mag je Al Capone voor bellen (al zal je dan alleen maar Pizza krijgen).
Ik kan werkelijk nergens terugzien in dit topic wat je zelf al geprobeerd hebt.
Het zou fijn zijn als je in het vervolg toch een wat uitgebreidere topicstart maakt nadat je zelf na zoeken op bestandsnaam van de MediaCenter Shell er bijvoorbeeld niet uit komt.
Dit is in ieder geval niet de manier - wij zijn geen 'effe snel' afhalen-balie - daar mag je Al Capone voor bellen (al zal je dan alleen maar Pizza krijgen).
[ Voor 66% gewijzigd door alt-92 op 02-09-2008 20:37 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()