Hallo,
Ik heb een XXODD XNi8252d T7500 gekocht bijna 1 jaar geleden.
Echter trad er afgelopen weekend een probleem op.
Plotseling viel de laptop namelijk uit!
Ik kreeg hem een tijdje niet meer aan, en na alle randapparatuur opnieuw ingestoken te hebben ging hij dan toch weer aan!
Nu blijkt dat de accu niet meer werkt, ik ken hem alleen nog gebruiken via de lichtnetadapter! Zeer vervelend dus!
Het gekke is dat hij wel gewoon aangeeft als hij oplaadt, en als hij ingestoken is en, maar toch kan hij niet op de accu werken!
Everest zegt het volgende:
Let vooral op het voltage??
Iemand enig idee hoe dit komt? ik stuur hem niet graag op omdat ik enorm afhankelijk ben van de laptop, vandaar dat ik het eerst met jullie probeer op te lossen.
Ik heb een XXODD XNi8252d T7500 gekocht bijna 1 jaar geleden.
Echter trad er afgelopen weekend een probleem op.
Plotseling viel de laptop namelijk uit!
Ik kreeg hem een tijdje niet meer aan, en na alle randapparatuur opnieuw ingestoken te hebben ging hij dan toch weer aan!
Nu blijkt dat de accu niet meer werkt, ik ken hem alleen nog gebruiken via de lichtnetadapter! Zeer vervelend dus!
Het gekke is dat hij wel gewoon aangeeft als hij oplaadt, en als hij ingestoken is en, maar toch kan hij niet op de accu werken!
Everest zegt het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Energiebeheer Eigenschappen:
Actuele Stroombron Stroomkabel
Batterijstatus 97 % (Hoge waarde)
Levensduur van een volle batterij Onbekend
Resterende Levensduur van de batterij Onbekend
Batterij eigenschappen:
Apparaatnaam Batterij
Fabrikant Generic
Unieke identificatie Generic Battery
Batterijtype Oplaadbaar Li-Ion
Ontworpen capaciteit 48840 mWh
Capaciteit Volledig opgeladen 42180 mWh
Huidige capaciteit 40926 mWh (97 %)
Voltage 976000 mV
Slijtage niveau 13 %
Energiestatus Stroomkabel |
Let vooral op het voltage??
Iemand enig idee hoe dit komt? ik stuur hem niet graag op omdat ik enorm afhankelijk ben van de laptop, vandaar dat ik het eerst met jullie probeer op te lossen.
“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)