Ik heb dus 2 waterjackets op het oog. De Swiftech MCW370 en de Danger Den. Wie kan mij vertellen welke van deze het beste is? En waarom deze beter is dan de andere.
Bedankt.
Greetz
Bedankt.
Greetz
Verwijderd
Verwijderd
ja ja.. ook het oog wil ook wat, ZELFS al staat de computer met de motorkap dicht ergens onder een stoffig bureau, het gaat er om dat je WEET dat hij er ook van binnen mooi uitziet...Wil trouwens ook een mooi blok hebben, met alle respect maar plexiglas erop vind ik niet mooi.
Verwijderd
Dan zou ik voor de Swiftech gaan, wat die mensen maken lijkt wel kunst, is echt perfekt, en de waterinlaat loodrecht boven de proc.Op woensdag 21 februari 2001 19:30 schreef Celeron_clocker het volgende:
Nee, ik wel er geen werk van hebbenWil trouwens ook een mooi blok hebben, met alle respect maar plexiglas erop vind ik niet mooi.
Greetz
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Kijk zulke antwoorden kan ik wat mee...Op woensdag 21 februari 2001 19:41 schreef gdew het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de Swiftech gaan, wat die mensen maken lijkt wel kunst, is echt perfekt, en de waterinlaat loodrecht boven de proc.
Verwijderd
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Die is van 2cool of niet? Zo ja, is ie van koper of aluminium?Op donderdag 22 februari 2001 18:52 schreef ken het volgende:
ik heb nog een waterblok van ned-cool liggen misschien dat jij intresse hebt
Verwijderd
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
denk nou es aan een porche...Op donderdag 22 februari 2001 16:15 schreef Creator102 het volgende:
Wil je hem op een voet in de kamer zetten ofzo. Hebbie wellis onder de kap van een rols gekeken daar glimpt het ook niet hoor.
Maak het nou maar zelf dat is veel beter
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Verwijderd
ga eens langs de autozaak.. die hebben wel wat spul voor jeOp vrijdag 23 februari 2001 12:49 schreef oehoe het volgende:
Alleen krijg ik volgens mij van die smerige algen in mijn water.
wil je de mijne niet overnemen ???Op vrijdag 23 februari 2001 11:43 schreef Celeron_clocker het volgende:
Bedankt voor je reply Herman. Ik ben er nu uit, ik neem de Danger Den, wil van het weekend bestellen...
Greetz