Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een Samsung SGH-G810. Ik heb alleen problemen met mijn WiFi.. Als ik een nieuw toegangspunt ga definiëren ( voer ik de beveiligingscode van ons netwerk in en druk ik op OK ) komt hij niet te staan bij actieve verbindingen.. Heeft iemand WiFi wel aan de praat gekregen? Moet je bij instellingen dingen veranderen??

Zou iemand me kunnen helpen..? Ik word aardig ziek van dat draadloos.. :S

Alvast bedankt :)

Pascal

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Wat je kan doen is je code (wep/wpa) volledig in kleine letters en allemaal achter elkaar. Niet werken met hoofdletters want ik heb al gemerkt dat sommige toestellen er moeilijk om doen.

PS Schreeuwen en groetjes hoeft niet en zeker "HELP TOPIC!" is niet vereist!

[ Voor 17% gewijzigd door nvidia op 02-09-2008 14:07 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn code al in kleine en grote letters geprobeerd.. :P Lukt allebei niet..

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Samsung G810 topic probeer het daar eens

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:07:
Ik heb mijn code al in kleine en grote letters geprobeerd.. :P Lukt allebei niet..
Welke settings gebruik je? WEP/WPA... Staat mac filter aan op je router? Zoja vergeet je mac adres (niet bt) in te voeren!

Verwijderd

Topicstarter
Onze thuis router maakt gebruik van WEP geloof ik (Kan ook WPA2 zijn)
Mac filtering staat uit denk ik, moet ik ff nakijken als ik thuis ben..

Maar op mijn stage plek hebben we ook een draadloos netwerk dat alleen WEP beveiligd is, en daar kan ik ook geen verbinding mee maken. Code van alleen maar cijfers, mac filtering staat daar sowieso bij uit, want ik kan hier met elke laptop plug en playen..

Ik vind het echt vreemd dat hij niet gewoon werkt, ik heb bij instellingen - verbinding - WLAN instellingen Beshikbaarheid WLAN tonen ook al op JA gezet, en zoeken naar netwerken op elke 10minuten gezet..

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:13:
Onze thuis router maakt gebruik van WEP geloof ik (Kan ook WPA2 zijn)
Mac filtering staat uit denk ik, moet ik ff nakijken als ik thuis ben..

Maar op mijn stage plek hebben we ook een draadloos netwerk dat alleen WEP beveiligd is, en daar kan ik ook geen verbinding mee maken. Code van alleen maar cijfers, mac filtering staat daar sowieso bij uit, want ik kan hier met elke laptop plug en playen..

Ik vind het echt vreemd dat hij niet gewoon werkt, ik heb bij instellingen - verbinding - WLAN instellingen Beshikbaarheid WLAN tonen ook al op JA gezet, en zoeken naar netwerken op elke 10minuten gezet..
Scannen om de 10 minuten is nu ook niet noodzakelijk. Hij moet je de beschikbare routers laten zien op het moment dat jij wil connecten. Zorg ervoor dat "Authentication" - "open" is. Vergeet het vinkje bij "The key is auto. provided" uitgevinkt staat. Voer dan je code in en het zou moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
nvidia schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:19:
[...]

Scannen om de 10 minuten is nu ook niet noodzakelijk. Hij moet je de beschikbare routers laten zien op het moment dat jij wil connecten. Zorg ervoor dat "Authentication" - "open" is. Vergeet het vinkje bij "The key is auto. provided" uitgevinkt staat. Voer dan je code in en het zou moeten werken.
Waar kan ik Authentication open zetten? En waar kan ik het vinkje zetten op The key is auto. provided? :P. Dat ben ik allemaal nog niet tegengekomen...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer het even in het algemene G810 topic:

Samsung G810 topic

Voortaan is het ook niet nodig om CAPS te gebruiken...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.