Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bestandje om handschriftherkenning op mijn Diamond Touch te activeren, maar waar sla ik dat op en hoe en waar zet ik dat op mijn toestel?

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zie FAQ in het grote topic.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar ik word hier niet veel wijzer van.
Ik heb sinds gisteren de HTC Touch Diamond en zoek me suf naar de opties Transcriber en handschriftherkenning. Via het forum vond ik de optie om deze programma's, die wel aanwezig zijn, te activeren.
Als dit illegaal is of zo, dan hoor ik het graag.

Verwijderd

Als je een nederlandse windows mobile versie hebt, zit er idd geen handscriftherkenning / transcriber software op

die .cab moet je op je pda plaatsen, verbinden met usb kabeltje, vervolgens zie je in explorer 'Windows mobile device' als je daar op klikt zie je het (flahs) geheugen van je pda waar je hem op kan zetten.. vervolgens openen via de filebrowser... maar ik hoor dat dit in de FAQ staat, dus je moet die maar gaan lezen

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
We missen hier toch wel even overduidelijk inzet. Even googlen levert het volgende op http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Om deze reden gaat deze dus dicht :)

Dit topic is gesloten.