Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Destroyertje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-11 21:40
Ik wilde laatst mijn GPS eens gaan gebruiken op mijn N82 maar dit krijg ik toch niet goed voor elkaar. Als ik dan de route kies en daarna op navigeren naar klik komt die eerst met de voorwaarden en daarna of ik geluid wil aankopen.

Dit hoeft van mij niet dus druk ik op annuleren. Maar ja dan krijg ik ook de route niet te zien. En ik zie ook geen andere manier om dan dus alleen de route te zien :) iemand een idee?

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:27

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

voor zover ik weet: "dat hoort zo, die functie is geen gratis functie".

[ Voor 46% gewijzigd door Nomad op 02-09-2008 15:55 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Destroyertje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-11 21:40
ahh k bedankt. Dacht dat alleen het spraakgedeelte betaald moest worden

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Je kan wel een route opvragen, door in plaats van "rijden/lopen naar" of "Rit starten" juist "Route weergeven" te kiezen. Dan krijg je (mits de gebruikte kaarten op je gsm staan" de route te zien zoals bijvoorbeeld Google Maps dat ook doet. Navigeren (dus aanwijzingen op het scherm) krijg je alleen als je een abbo hebt voor het gebied waarin je wilt navigeren.

Je moet dus niet betalen voor het spraakgedeelte, maar om begeleid te kunnen navigeren.

Dit is overigens wel op basis van Nokia Maps versie 2, in versie 1 was het iets anders qua keuzes, maar de uitkomst was hetzelfde.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier