Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telegraaf RSS vraagt om Username/Password

Pagina: 1
Acties:

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54
Iemand dit al een keer meegemaakt.
Was aan het browsen via Firefox vraagt De Telegraaf RSS opeens om een Username/Password.

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/8x1v6w.jpg

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een oplossing kan zijn een kwaliteitskrant te lezen ipv de telegraaf?

• JEV
Y0ur1 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:45:
Een oplossing kan zijn een kwaliteitskrant te lezen ipv de telegraaf?
Dit is nieuw.
Heeft niks te maken met de Telegraaf anders zou ik het wel in een forum plaatsen waar mensen zoals jij je gal kunnen sproeien over dingen waar je niks vanaf weet.

Als je geen zinnig antwoord hebt verknoei dan niet mijn tijd met zulke domme antwoorden.

Ik zet het in dit forum omdat ik denk dat het een virus is of zoiets en hoop dat er meer mensen dit hebben opgemerkt.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik krijg het net ook, denk dat het een foutje is van de telegraaf zelf (aangezien ik net een verse installatie heb)

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het lijkt me stug dat het malware is, dan eerder een instelling op server of client. Vooralsnog verplaats ik het daarom naar Client Software Algemeen ipv B&V. (Immers had je wel een en ander gezegd over de resultaten van je zoektocht naar malware).

Welke RSS feed is het precies - en wat gebeurt er als je 'em met de hand of met een andere RSS-reader aanroept?

offtopic:
Ik zal mijn menig over de kwaliteit van de telegraaf even in het midden laten, maar alleen die melding is inderdaad niet echt nuttig ;)

Edit: aha, inderdaad dus gewoon telegraaf.nl met een foutje. Kunnen wij weinig aan doen, vertel het ze en wacht even. Een topic erover heeft weinig zin. Zo blijkt maar weer, eerst zelf even via andere manieren proberen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 02-09-2008 12:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• JEV
Backpacker schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:55:
Ik krijg het net ook, denk dat het een foutje is van de telegraaf zelf (aangezien ik net een verse installatie heb)
Dat wou ik even weten. _/-\o_
Dank je wel.

Pagina: 1