Ik heb het volgende probleem. Ik heb boven een Windows XP PC staan waar een HP deskjet 710c via kabel aangesloten zit. Ik kan de printer vinden (althans, hij vind eerst de werkgroep, daarna de PC en daarna kan ik kiezen uit 2 printers. De ene is de 710c, dan andere heb ik eigelijk geen idee wat dat is (ik denk fax, MS Office Document Image writer Driver). Tot nu toe geen probleem zou je denken, maar zodra ik ga printen gebeurd er gewoon niets. de wachtrij blijft leeg en hij print gewoon niets. Nu heb ik van die gutentag drivers (oid) geïnstalleerd, maar dat maakt geen verschil.
Het probleem zou misschien kunnen liggen aan het feit dat de printer niet in het voorgeselecteerde lijstje staat? Ik kan namelijk de 710c niet kiezen, maar enkel de 610c en de 810c. Maar dat zou weinig uit moeten maken.
Mijn Macbook maakt via wifi contact met met PC boven. Nu is het delen van bestanden geen probleem. Ik heb mijn muziek map op mijn XP PC op delen gezet, en dat werkt perfect. Wat moet ik doen om dit aan de praat te krijgen?
Het probleem zou misschien kunnen liggen aan het feit dat de printer niet in het voorgeselecteerde lijstje staat? Ik kan namelijk de 710c niet kiezen, maar enkel de 610c en de 810c. Maar dat zou weinig uit moeten maken.
Mijn Macbook maakt via wifi contact met met PC boven. Nu is het delen van bestanden geen probleem. Ik heb mijn muziek map op mijn XP PC op delen gezet, en dat werkt perfect. Wat moet ik doen om dit aan de praat te krijgen?