Extreme Cooler(tje) bij Gamma

Pagina: 1
Acties:

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
ff als tip: bij de gamma zag ik vandaag een mini-aircondition (ca.120x120x120) voor op tafel ofzo. ;)
Het lijkt me een prima dingetje om ermee voor een prikkie te tweaken enz.!
past zeker in een pc-kast!
Heeft iemand het soms al geprobeerd?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:49

M2M

medicijnman

een mini airco die je in de pc kast zet om 80 watt minimum aan warmte weg te pompen?

nee nog niet geprobeerd ;)

daarnaast is zo'n ding niet ontworpen om te tweaken. Stevigere compressor, het ding meer koelvinnen geven zou kunnen helpen, maar een pc koelen is echt te veel gevraagt :)

-_-

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:04

Standeman

Prutser 1e klasse

De grote vraag is hoeveel herrie dat ding maakt..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Die tafel "airco's" zijn meestal ventilators waarachter een bak zit die je met water of ijs moet vullen...

Hiermee blaas je dus vocht mee rond waardoor het leefklimaat alleen slechter/benauwder wordt op den duur.

Een echte airco onttrekt warmte en vocht uit de lucht en voert dit af via een buitenunit of slang.

Verwijderd

M2M schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:26:
...
daarnaast is zo'n ding niet ontworpen om te tweaken. Stevigere compressor, het ding meer koelvinnen geven zou kunnen helpen, maar een pc koelen is echt te veel gevraagt :)
Gelukkig baseer je je reactie op de exacte specificaties die TS geeft en verwijs je naar je zeer ruime eigen ervaring binnen de pc-airco's. Daarom vind ik dit ook een zeer waardevolle en betrouwbare reactie. :|

Als het een echte airconditioner is (die dus de lucht droogt en koelt), dan kan het nog wel eens een interessant tweak-projectje worden.

Heb je misschien een link / meer info over het betreffende product?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:43:
[...]

Heb je misschien een link / meer info over het betreffende product?
en de prijs... ;)
Pagina: 1