Mijn domein was tot voor kort (2 uur geleden) www.refugeez.uni.cc
werkte al maanden prima niet aan de hand. Echter vanavond kwam ik niet meer op de site en kwam deze melding omhoog.
"This IP is being shared among many domains.
To view the domain you are looking for, simply enter the domain name in the location bar of your web browser."
Ik heb hem door google getrokken, en dan vind je een heleboel websites die die melding geven (
) en een paar forums met ook die vraag en oplossingen die niet van toepassing zijn.
Wat is er gebreurt dat dit zomaar kan. Ik heb niets veranderd ofzo.
De website staat gewoon bij een hosting bedrijf, en niet bij mij op zolder.
IMHO als de server gechrased was of uit, dan zou je een andere melding moeten krijgen.
Is er nu ergens een DNS over de zeik en moet ik gewoon wachten, of moet ik mn hosting bellen?
Edit, meeste beheer deed ik via ftp op diezelfde url, die nu niet meer werkt dus.
werkte al maanden prima niet aan de hand. Echter vanavond kwam ik niet meer op de site en kwam deze melding omhoog.
"This IP is being shared among many domains.
To view the domain you are looking for, simply enter the domain name in the location bar of your web browser."
Ik heb hem door google getrokken, en dan vind je een heleboel websites die die melding geven (

Wat is er gebreurt dat dit zomaar kan. Ik heb niets veranderd ofzo.
De website staat gewoon bij een hosting bedrijf, en niet bij mij op zolder.
IMHO als de server gechrased was of uit, dan zou je een andere melding moeten krijgen.
Is er nu ergens een DNS over de zeik en moet ik gewoon wachten, of moet ik mn hosting bellen?
Edit, meeste beheer deed ik via ftp op diezelfde url, die nu niet meer werkt dus.
[Voor 4% gewijzigd door Bigbadkip op 01-09-2008 22:53]