Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01
Omdat mijn telefoon aan vervanging toe is, en ik nu ook wel eens mobie wil kunnen internetten heb ik eens even rond gezocht wat er allemaal mogelijk is.

In eerste instantie wilde ik voor een HTC TYTN II gaan, maar die heeft toch wat te veel nadelen (te dik, batterij te snel leeg, enz...)

Nu had ik zelf bedacht dat een netbook (MSI wind of asus eee 901) in combinatie met een kleine mobiele telefoon best wel eens een goede oplossing zou kunnen zijn (en praktisch even duur)
Het ideale zou zijn om deze 2 apparaten via bluetooth met elkaar te connecten zodat je op de netbook kan internetten terwijl je telefoon gewoon in je broekzak zit.

De vraag die ik alleen ergens beantwoord kan vinden is kan dit op een makkelijke manier? Ik hoorde onlangs ook van iemand dat je met een mobiel internet abonnement eigenlijk niet via een laptop mag internetten, maar kan hier op de site van t-mobile niets van terug vinden, iemand enig idee of dit klopt?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik zit regelmatig met mijn nokia E51 (en voorheen E50) via BT op mijn laptop(s zakelijk en prive) te internetten. Ik heb T-Mobile met een PIT bundel van 9.50 en heb deze omgezet naar W&W.

de snelheden bij TM zijn niet super, maar wel ok. PIT is 128kb/s (dus 16kB/s) als mijn upgrade afgerond is wordt het 384 kb / 48 kB (€ 9.95)

je kan ook W&W+ nemen, dan krijg je voor 5 € meer de 1e 2GB op 1Mb (128 Kb) daarna ook 384.
hier zit ook mobiele tv bij.

ik heb nog nooit iemand gehoord die problemen heeft gekregen met dataverbruik of vermoed laptop gebruik.

Strava

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-11 19:40

Brantje

De post is daar >>

Ik heb zelfs een N95 die ik met usb aan de pc hang.
Vodafone Zorgeloos internet er op, en gaan.
Heb 80kb/s down gehaald, nog best netjes vind ik :).

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 20:47

geerttttt

Manisch positief

Ik heb een HTC Touch Diamond, mooi klein toestel. Bovendien als ik hem aansluit op mijn laptop/netbook kan ik met 1 druk op de knop mijn internetverbinding op mijn telefoon delen met mijn notebook.

Ideaal dus, bovendien, ik heb met mijn telefoon een telfort onbeperkt data abbo (7 euro per maand ofzo, toen een actie) en ik haal zo'n 45 kbps. soms nog zelfs iets meer. prima om redelijk snel te internetten enzo :)

Oost west, 127.0.0.1 best!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
Ik heb een Nokia 6120C met Iphone abbo, dat is pas lekker internetten ;)