Toon posts:

cpu koeler voor EP45-DQ6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag de Striker 2 formula terug gebracht kreeg een nieuwe mee.
Maar helaas gaat met deze ook niet goed met de Q9550 en 2 X 2 gb Corsair 1066 8500C5D.
Weer terug en de mobo omgeruild voor een Gigabyte EP45-DQ6 en terplaatse getest.
Deze mobo zag gelijk me cpu en geheugen zonder van alles te instellen.

Maar kan ik morgen weer terug want de Scythe Mugen Scinf-1000 past niet op de nieuwe mobo, fan zit tegen de geheugen aan of tegen de koeler van de P45.

Weet iemand een goede cpu koeler voor deze mobo.

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-01 18:05
Striker 2 eens een bios update?

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -

Verwijderd

Topicstarter
Er is van alles mee gedaan gaf steeds bios problemen. (1601 stond er op)
De nieuw mobo werkt in een goed.

Is dit wat http://www.thermaltakeusa...oduct.aspx?C=1148&ID=1552

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik heb sinds een week het zelfde moederbord omdat mijn oude 680i was overleden. Ik had ook een scythe infinity op mijn oude bordje maar ik was niet helemaal tevreden over het pushpin systeem dus ik heb toen gelijk een thermalright koeler er bij besteld. Niet eens bij na gedacht dat de scythe niet zou passen.

Ik ben voor de Thermalright HR-01 Plus gegaan omdat ik graag een stille pc wil hebben. Deze koeler is het best getest op silentpcreview. De koeler past prima op het moederbord en hangt niet over het ram geheugen heen aangezien de koeler veel smaller is dan de scythe.
Wil je wat meer koelvermogen kun je ook voor de Thermalright Ultra Extreme 120 gaan. Deze is qua afmetingen bijna gelijk maar heeft meer koelvinnen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb zlef op mijn DQ6 een arctic freezer 7 pro gehad, die past er precies op namelijk.
Als ik die Thermaltake zo bekijk zou die ook wel moeten passen, de footprint is namelijk niet zo bijzonder groot.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de de Bigtype 120 VX gekocht pas goed op mijn DQ6.

Wat wereld mobo die EP45-DQ6 tegen over de Striker 2 Formula.
Herkende gelijk de Q9550 en 1066 geheugen zonder problemen en geen last meer van hete NB en SB.
Pagina: 1