Toon posts:

Samsung R510 kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!!

Ik ben zo dom geweest om de actie bij MediaMarkt te laten schieten.
Ze hadden 2 weken geleden een laptop van Samsung in de aanbieding met de volgende specificaties: Intel Duo Core 2, 4 GB ram, 320GB harddisk en nog wat dingen.

Weet iemand wie deze actie nog meer verkoopt rond de €666??

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:19

job

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 22:59
en in de PW staat zat

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik gezien maar dat is intern 3GB ik wil 4GB!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 20:31

Sick Nick

Drop the top!

Waarom? 32bit vista kan toch maar 3GB aanspreken. Die 4e GB zit er dan mooi voor niks in, verbruikt wel stroom maar voegt niks toen qua prestaties.

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:54:
Waarom? 32bit vista kan toch maar 3GB aanspreken. Die 4e GB zit er dan mooi voor niks in, verbruikt wel stroom maar voegt niks toen qua prestaties.
Het idee is leuk? Maar hoe bedoel je 3GB aanspreken? Er zijn veel meer laptops met 4gb dus jij wil zeggen dat er 1 gb voor de fun in zit?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 20:31

Sick Nick

Drop the top!

Ja :) En al die andere laptops kunnen er ook niks mee tenzij je een 64 bits besturingssysteem gaat installeren. Dat zit er uiteraard standaard niet op (allemaal 32 bit) dus zal 99% van de mensen dus max 3GB kunnen gebruiken.

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-01 15:37
32 bits OS' als windows xp 32bit en windows vista 32bit, kunnen maar ca 3.1gb gebruiken/herkennen. Dus dan heb je als het ware niks aan omdat bij elke laptop vista 32bit wordt geleverd. Veel laptops worden met 4gb geleverd omdat het "leuk" staat en je kan natuurlijk altijd een 64bit vista installeren, al blijkt dat vaak problemen te geven met drivers etc.
Dus die 4gb is in jouw geval inderdaad onzin.

kimi

Verwijderd

Topicstarter
yorkick schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:00:
32 bits OS' als windows xp 32bit en windows vista 32bit, kunnen maar ca 3.1gb gebruiken/herkennen. Dus dan heb je als het ware niks aan omdat bij elke laptop vista 32bit wordt geleverd. Veel laptops worden met 4gb geleverd omdat het "leuk" staat en je kan natuurlijk altijd een 64bit vista installeren, al blijkt dat vaak problemen te geven met drivers etc.
Hmm want ik heb namelijk ook de Asphire 7730 op het oog van Acer daar dus ook het geval bij:S?

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-01 13:53
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:02:
[...]

Hmm want ik heb namelijk ook de Asphire 7730 op het oog van Acer daar dus ook het geval bij:S?
Ja , want waarschijnlijk krijg je er een 32 bits OS bij en dat kan zoals hierboven vermeld max 3gb aan geheugen herkennen.
Je bent dus niks met die 4 gb (of zelfs meer) totdat je een 64 bits OS gebruikt.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
yorkick schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:00:
Dat kun je van tevoren prima uitzoeken vaak. Veel fabrikanten hebben helaas geen 64-bit drivers, maar er zijn notebookfabrikanten die wel degelijk 64-bits drivers beschikbaar hebben Ik ken er zelf een die ze al vanaf 30 januari 2007 aanbied _/-\o_

4GB heeft overigens wel degelijk nut in een laptop. Ok, bij de meeste notebooks heb je er niks aan als het gaat om capacitiet. Echter wel als het aankomt op snelheid. Een 3GB combinatie draait namelijk niet in dualchannel, een 4GB wel.

Maar ik gooi dit topic op slot. Je kan zelf met behulp van de pricewatch uitzoeken waar iets het goedkoopst is en anders kun je zelf wel wat zoeken. Wij zijn geen helpdesk, zie ook Het algemeen beleid

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 01-09-2008 20:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.