Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

avi regioafhankelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb een beetje een vaag probleem.

ik heb een avi gedownload vanaf http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/
hiervandaan kun je legaal afleveringen downloaden van mcleods daughters.
deze worden in AVI aangeboden.

echter als ik deze wil bekijken met WMP, dat lukt wel, maar ik krijg een melding in het scherm dat ik een HIRO codec moet downloaden om deze avi te kunnen bekijken.
dus vervolgens die ook netjes geinstalleerd maar dan krijg ik een melding: "This video cannot be viewed by users from your country. Please try to download a different video."

je zou toch zeggen dat iedereen gewoon vrij is om die episodes te bekijken 8)7

wie weet hier wat meer over, of wellicht een site waar europeanen die episodes wel gewoon mogen bekijken?

en tuurlijk weet ik ook wel dat er usenet/ torrent bestaat, maar ja.. probeer je eens wat legaal te doen, is het weer niet goed :(

• jerbro
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
shameete schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:48:
je zou toch zeggen dat iedereen gewoon vrij is om die episodes te bekijken 8)7
Op de downloadpagina staat:
Note: this series is only available to download in Australia and New Zealand.
Dus ik ga ervan uit dat ze enkel de rechten hebben om het in die landen aan te bieden, en niet in Europa.
Ik ga er in ieder geval van uit dat het in Nederland niet legaal te downloaden is voordat de uitzendingen hier op TV geweest zijn. Ik volg de serie niet, maar zover ik op de site van Net5 kan zien zijn de te downloaden afleveringen nog niet uitgezonden.