Ik vroeg me dus af hoe je een custom wav kunt binden in UT, want vroeger lukte dit nog maar ondertussen zou ik niet weten waar ik het nog moet vinden, text binds weet ik wel maar niet hoe je een eigen geluid kunt laten afspelen...
Dat kan toch alleen maar als de server waarop je speelt een custom soundpack heeft? Tenminste daar staat me iets van bij.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
klopt, je hebt aparte soundpacks nodig die je op de server kan zetten.
daarin kan je sounds dumpen en die linken aan commands. Zoals bij een lachend iemand als je 'lol' tikt
daarin kan je sounds dumpen en die linken aan commands. Zoals bij een lachend iemand als je 'lol' tikt
Bier, Whiskey en Metal!!
Op GoT is het de bedoeling dat je inzet toont bij het openen van een topic, zoals in [faq]FAQ[/faq] beschreven staat. GoT is geen helpdesk, maar een discussieforum waar je elkaar kunt helpen. Als het jou vroeger lukte om wav's te binden in UT, zal het anderen ook vast wel (of niet) gelukt zijn, en is er ongetwijfeld wat over te vinden. Kom je er met google niet, zijn de oude UT topics op GoT misschien een idee? 
Buiten dat: problemen en vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen thuis.
Buiten dat: problemen en vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen thuis.
Dit topic is gesloten.