Toon posts:

9800gtx samen met gtx+ in sli

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen

ik heb 4 maand geleden een asus 9800gtx gekocht.
Het was de bedoeling dat ik later een 2de er bij zouw kopen voor in sli.
Maar ik zie alleen nog maar 9800gtx+ te koop staan.
Is het mogelijk om een gtx+ er bij te kopen en dan zamen met een gtx in sli te draaien??

groeten jan

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Ja, dat is mogelijk. De 9800GTX zal alleen wel de beperking vormen op standaard kloksnelheden.

Overigens, via google vond ik ook nog zat resultaten die het daarnaast nog eens bevestigen. Misschien een makkelijkere weg de volgende keer? ;) :>

[ Voor 53% gewijzigd door _the_crow_ op 01-09-2008 17:20 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt :)
Ja ik zie het veel resultaten.
Maar is het ook mogelijk om dan de 9800gtx op de snelheden van de gtx+ te laten draaien??

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:28:
oke bedankt :)
Ja ik zie het veel resultaten.
Maar is het ook mogelijk om dan de 9800gtx op de snelheden van de gtx+ te laten draaien??
Dat hangt af het exemplaar zelf. Buiten de fabrieks-specificaties is er wat dat betreft geen enkele garantie om een bepaalde frequentie te halen. Als ik zo snel even kijk op Wikipedia dan zie ik dat de corefrequentie van 675MHz naar 738MHz moet en de shaderfrequentie van 1688MHz naar 1836MHz. Ik weet bijna zeker dat je de 9800GTX wel naar die frequenties kan overklokken. Uiteraard moet de praktijk uitsluitsel geven. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

op Gathering Of Tweakers willen we graag eigen inzet zien, dit is natuurlijk prima zelf te onderzoeken door product informatie te lezen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.