Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Behuizing] CM690 te klein

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

• beatnutnl
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-02-2015
Ik heb sinds deze zomervakantie de CM690 met daarvij 2 4850 met aftermarket koelers. accerlo twin turbo. Deze kast is eigenlijk te klein hiervoor. t is zelfs zo erg dat ik de voeding buiten de kast moet doen wil het passen. Dit kan natuurlijk niet zo blijven dus heb ik een redelijke kast nodig die net even wat hoger is. Het meoderbord is de Asus Maximus 2 formula en dat is een atx moederbord. Voeding is de Antec 850 watt quadro. Ik heb totaal geen belang bij ledjes lcd schermpjes en andere rommel. gewoon een mooie strakke kast met mogelijkheid tot een aantal casefans, weet iemand een goede kast?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Je zou eens bij een computer winkel kunnen gaan kijken, of bij een webshop.
Of heb ik nou gewoon hele rare gedachten kronkels? :P

Op dit forum is het de bedoeling dat je eerst zelf rondkijkt voordat je je vraag dumpt.

@hieronder:
Meld dat dan in je topicstart.

[ Voor 36% gewijzigd door remco_k op 02-09-2008 09:32 ]

Alles kan stuk.

• beatnutnl
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-02-2015
Ik heb al heel veel zelf rondgekeken, niet alleen op dit forum. maar ik weet niet precies welke casings heel goed zijn. Ik dacht dat jullie misschien wel snel een goede case wisten zonder veel poespas, maar dan heb ik me blijkbaar vergist.

Verwijderd

Stacker. Als het daar niet in past....

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 13:35

De Nelis

en anders maar niet...

Antec Threehundred / Ninehundred zijn ruim genoeg hiervoor.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52

Krentenbol

Prutz0r

Is het geen (goedkopere) mogelijkheid om op een HD4850 andere aftermarket/de standaard koeling te plaatsen?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb al heel veel zelf rondgekeken, niet alleen op dit forum. maar ik weet niet precies welke casings heel goed zijn. Ik dacht dat jullie misschien wel snel een goede case wisten zonder veel poespas, maar dan heb ik me blijkbaar vergist.
Ik denk dat je je anders vergist hebt. Veel Tweakers kunnen prima een lijstje cases afratelen, maar dat soort helpdeskantwoord is hier niet de bedoeling :o

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen, we gaan uit van het principe give a man a fish, and he has food for a day, teach a man to fish and he can feed himself for the rest of his life :)

Dat betekent dat we je niet aan het handje mee gaan voeren en antwoorden met de paplepel in gaan gieten, maar dat we verwachten dat je zelf op zoek gaat, en als je er niet uitkomt en toch een topic opent dat je volledig bent en aangeeft waar je gezocht hebt, wat je gevonden hebt, en als dat het niet was, hoe je verder gekeken hebt. Zo kunnen we zien wat je geprobeerd hebt, kunnen we met je meedenken, je leren vissen ipv een lekkerbekje aanbieden en meer niet. Helaas geef je geen van die info hier, dus kunnen we niet met je meedenken, dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.