Toon posts:

[PC] RTS spellen met een mafia-thema

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee daar. Ik heb pas een MSI Wind gekocht. Ik had Constructor Underworld: Street Wars weer eens onder het stof vandaan gehaald, maar ik ben er bijna alweer doorheen. Zijn er nog meer goeie RTS games met een Mafia thema? Ik doe helemaal niet moeilijk over oude graphics. Dus als je een spel uit 1997 voorstelt dat nog steeds leuk is ben ik daar ook heel blij mee. Als het maar op Windows XP draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een jaar geleden ofzo, misschien wel langer, op Gamekings ene RTS-achtige Mafia game langs zien komen. Hoewel dat meer leek op een soort Dungeon Siege. Van een échte RTS met de mafia heb ik nog nóóit gehoord. Ook dat Constructor Underworld ziet er, imo, nou niet echt uit als een RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
gangsters 1 en 2? heb ik me een redelijke tijd mee vermaakt

mmm...krijgt op gamespot wel slechte cijfers, dus misschien toch niet zo geschikt?!?

[ Voor 42% gewijzigd door Coolsnarf op 01-09-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:07:
Ik heb een jaar geleden ofzo, misschien wel langer, op Gamekings ene RTS-achtige Mafia game langs zien komen. Hoewel dat meer leek op een soort Dungeon Siege. Van een échte RTS met de mafia heb ik nog nóóit gehoord. Ook dat Constructor Underworld ziet er, imo, nou niet echt uit als een RTS.
Bij Constructor Underworld moet je huizen bouwen enzo. Je kan je tegenstanders saboteren door bijvoorbeeld gebouwen in de fik te steken of bewoners te ontvoeren. Idd niet echt RTS, maar soort van Age of Empires... of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zijn die online Mafia games niks dan? Denk dan aan bijvoorbeeld www.barafranca.com al omschrijven de makers dit weer meer als RPG... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is zo'n massive multiplayer text-based spel. Ook wel leuk, maar niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Misschien dat spel Hooligans? (weet niet precies de naam).

Is geen maffia, maar komt denk ik aardig in de buurt. Verder ken ik er geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Syndicate wars?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:46
Gangland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zoek maar eens Op: Hooligans Storm Over Europe.

Erg leuk en vermakelijk spel van nederlandse komaf.
Maar je bent er ook met 5 uurtjes doorheen.
Verder ken ik geen rts met maffia invloeden.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer een shooter, en bovendien best pittig voro iemand die een RTS verwacht. 't is wel een mega goed spel. Voor het wat relaxtere ronddolen en maaien is het originele Syndicate aan te bevelen :+ (dos box nodig - ik heb het onder xp64 nog niet aan de praat gekregen)

Als het om boosaardigheid gaat, is Dungeon Keeper dan iets? Effe de Engelse versie regelen (de vertaling zuigt) en lekker boosaardig bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 21:07
Hooligans Storm Over Europe idd.

Groetjes,
Het Fantoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:09

Infinchible

Woef!

^^ Met hem, gangland zie je van bovenaf en je kan later ook meerdere ventjes besturen enzo. Het spel kost geloof ik ook nog maar 5 euro ofzo, als je hem ergens kan vinden. Schijnt wel een goed spel te zijn, ook echt over de maffia. Ik heb het zelf niet zo heel veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
[PC] Gangland

haha, check die laatste reply ook, dacht al volgensmij ehb ik dat ook wel eens gespeeld;)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gangland ziet er tof uit! Die ga ik zeker opzoeken.Bedankt ook voorte top Hooligans Storm over Europe. Die was ik vergeten. Die kreeg dacht ik gemengde reviews. Whatever, ik ga hem gewoon proberen.

Ik kan weer lekker gamen op mijn MSI-tje :) .
Pagina: 1