Na een hoop gezocht te hebben op google en hier kon ik nergens een antwoord vinden.
Ik zit met het volgende probleem:
Als ik mijn pc uitzet (gewoon via windows of even op de aan/uit knop drukken) dan sluit alles netjes af en sluit heel mn systeem af. Maar na een seconde of 5 gaat het systeem weer aan en start alles weer vrolijk op.
Mijn setup:
- Asus P5W DH Deluxe
- Intel E6600
- 2x Corsair 1GB 667
- Asus 7950GX2 en BFG 7900GTX (niet tegelijkertijd natuurlijk, wel allebei tot mn beschikking, allebei zelfde probleem)
- 2x WD 2500KS
- Creative SB Audigy2 ZS
- Coolermaster 450w psu
- Asus DVDRW en Asus DVD (beide IDE)
Ik weet 99% zeker dat het aan mn moederbord ligt..
- ik heb dit probleem zowel met XP pro als nu met Vista (32)
- ik heb dit probleem nooit gehad met mijn vorige moederbord
edit:
- ik heb in totaal 3 versies bios in mn moederbord gehad, probleem was er met alle versies
Wegens problemen met vista installeren op een oude bios versie zit er net een verse bios versie in. Ik sluit het probleem software compleet uit aangezien ik het met een verse driver-loze setup heb van zowel XP en Vista, maar ook na een compleet geinstalleerde en geupdate windows.
In mn bios staat alles wat te maken heeft met "Wake on xxxxx" disabled.
Ik heb het ook geprobeerd met zo min mogelijk aparaten in en aan mn pc maar nogsteeds hetzelfde probleem..
Iemand nog enig idee hoe dit op te lossen is of wat ik nog kan proberen ?
Ik zit met het volgende probleem:
Als ik mijn pc uitzet (gewoon via windows of even op de aan/uit knop drukken) dan sluit alles netjes af en sluit heel mn systeem af. Maar na een seconde of 5 gaat het systeem weer aan en start alles weer vrolijk op.
Mijn setup:
- Asus P5W DH Deluxe
- Intel E6600
- 2x Corsair 1GB 667
- Asus 7950GX2 en BFG 7900GTX (niet tegelijkertijd natuurlijk, wel allebei tot mn beschikking, allebei zelfde probleem)
- 2x WD 2500KS
- Creative SB Audigy2 ZS
- Coolermaster 450w psu
- Asus DVDRW en Asus DVD (beide IDE)
Ik weet 99% zeker dat het aan mn moederbord ligt..
- ik heb dit probleem zowel met XP pro als nu met Vista (32)
- ik heb dit probleem nooit gehad met mijn vorige moederbord
edit:
- ik heb in totaal 3 versies bios in mn moederbord gehad, probleem was er met alle versies
Wegens problemen met vista installeren op een oude bios versie zit er net een verse bios versie in. Ik sluit het probleem software compleet uit aangezien ik het met een verse driver-loze setup heb van zowel XP en Vista, maar ook na een compleet geinstalleerde en geupdate windows.
In mn bios staat alles wat te maken heeft met "Wake on xxxxx" disabled.
Ik heb het ook geprobeerd met zo min mogelijk aparaten in en aan mn pc maar nogsteeds hetzelfde probleem..
Iemand nog enig idee hoe dit op te lossen is of wat ik nog kan proberen ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 16:24 ]