Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aluminium profielen

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views

Verwijderd

Topicstarter
Vast aleens eerder besteld door mede-tweakers.

Echter is er een plek waar ik 10x10x1 t/m 2mm profielen kan kopen of zijn deze sowieso te zwak om het geraamte van een kleine mediacenter kast te vormen?

Verder lijkt het me ook wel handig om een topic te maken met gebruik/gekochte materialen en plaats per casemod.

Ik kan overigens wel zo 15x15x1,5mm vinden opzich ook geen probleem maar als het iets kleiner kan dan graag :)

Kon eigenlijk niet goed vinden of een topic als deze legaal is, is het dat?

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 14:45
Ik heb ooit het idee gehad om zelf een mediacentercase te bouwen maar ben na het frame gestopt. Dat had ik ook gemaakt van 10x10x1mm profielen gemaakt en die aan elkaar gepopnagelt met extra lijm. Dat ding is verdacht sterk en meer dan stevig genoeg om computerdelen in te doen. De profielen heb ik gewoon bij de praxis gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ok, ja ik was ook van plan vanmiddag langs de Praxis en Gamma te gaan maar idee is met hoekstukken en popnagels inderdaad ook alles vast te maken.

In het kleine mods topic staat mijn voorbeeld aan het einde, een media center PC voor in de hoek onder m'n monitor (245B)

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik weet niet wat de maximale afmetingen mogen zijn van de buitenkant? Anders zou je kunnen kijken naar handytube... loopt ook een topic op got over een casebuild met dit spul. En anders kun je online zat metaalwinkels vinden die de spullen verkopen die je wilt hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Stouten op 01-09-2008 14:27 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Eerst zelf wat recearch doen aub.
Ik lees dat je nog langs de bouwmarkt moet om te kijken, dat is het eerste wat ik zou doen. Daarnaast zijn er div. zelfbouw projecten geweest op GoT waar de aluminium profielen ter sprake kwamen. Ook de zogenaamde insteek profielen.

Want ik weet niet hoe het bij andere bouwmarkten zit, maar onze locale bouwmarkt heeft een rek vol met allerlei soorten profielen.

Dit topic is gesloten.