Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vanaf mobiel naar skype bellen

Pagina: 1
Acties:

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Hallo,

Ik wil graag gebruik maken van skype, maar ik wil graag weten of je vanaf een 06 nummer of een vast nummer skype kan bellen. Is dit mogenlijk?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

tom.keim schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:03:
Hallo,

Ik wil graag gebruik maken van skype, maar ik wil graag weten of je vanaf een 06 nummer of een vast nummer skype kan bellen. Is dit mogenlijk?
Ja je kan een skypein nummer kopen voor ieder land, zodat je altijd lokaal belt.

[ Voor 7% gewijzigd door Snake op 01-09-2008 13:08 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• devhouse
helaas heeft nederland nog niet zoiets, maar ik kan hem dus ook gewoon in Duitsland zetten en dan moeten mensen naar +49 nummer bellen?

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

tom.keim schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:17:
helaas heeft nederland nog niet zoiets, maar ik kan hem dus ook gewoon in Duitsland zetten en dan moeten mensen naar +49 nummer bellen?
Uhhhh ja, maar dat is niet grappig vanaf mobiel hoor... (behalve voor als je vanuit Duitsland met een Duitse abo belt....)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• devhouse
das waar ook, dan maar wachten todat ze het ook in NL hebben.

Verwijderd

Zou er geen mobile variant van Skype zijn dan die via GPRS werkt? :)

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Of kijken bij een van de vele aanbieders van SIP diensten......
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:23:
Zou er geen mobile variant van Skype zijn dan die via GPRS werkt? :)
Voor WM5 en 6 is er in ieder geval ook een Skype, maar mijn ervaring is dat dit alleen lekker werkt als je 3G of betere (Wifi) verbinding hebt. (En onbeperkt datagebruik uiteraard.....)

[ Voor 74% gewijzigd door Coach4All op 01-09-2008 13:26 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:43

Boss

+1 Overgewaardeerd

Heeft iemand eigenlijk een idee wanneer skype-in in NL beschikbaar gaat komen? Ik zit hier ook al een tijdje op te wachten.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• devhouse
ik heb nog een vraagje, als je van skype naar vast belt, betaalt dan degene die opneemt? wat ik heb net gebeld, terwijl ik helemaal geen rekening of wat anders heb opegeven.

Verwijderd

Coach4All schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:24:
Of kijken bij een van de vele aanbieders van SIP diensten......

[...]

Voor WM5 en 6 is er in ieder geval ook een Skype, maar mijn ervaring is dat dit alleen lekker werkt als je 3G of betere (Wifi) verbinding hebt. (En onbeperkt datagebruik uiteraard.....)
Dat dacht ik al. Ik heb wel een MDA Vario, maar met simpele GPRS. Streamen van radio lukt nog maar net op 32Kbps streams. De rest kan ik shaken. Downloaden gaat ook akelig traag met 7KB. Gelukkig wel nog wireless op het apparaat, dus switchen indien nodig is geen probleem.

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
tom.keim schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:59:
ik heb nog een vraagje, als je van skype naar vast belt, betaalt dan degene die opneemt? wat ik heb net gebeld, terwijl ik helemaal geen rekening of wat anders heb opegeven.
Je krijgt bij Skype één gratis telefoontje naar een vast toestel (Skype-Out) als je een nieuw account maakt. Misschien was dit jouw gratis gesprek?

• devhouse
ja dat klopt inderdaad.
Pagina: 1