Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201450

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb sinds een tijdje een vreemd probleem. Als ik windows media player wil openen dan verschijnt er niks op beeld, daarmee bedoel ik niks in de taakbalk. Ik hoor wel de muziek als ik muziek afspeel en bij processen zie ik ook wel dat windows media player draait. Ik lost dit nu op door bij processen wmp af te sluiten en opnieuw te starten en dan doet hij het weer.

Ik heb hier niet elke keer last van, maar wel vaak en ik zou niet weten hoe ik het moet oplossen.

Heeft iemand een idee?

Ik heb als het goed is de laatste versie van windows media player en ik draai het op Windows Vista Ultimate 32Bit.

Alvast bedankt, Groeten

Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:52

lier

MikroTik nerd

Herinstal van de mediaplayer al uitgevoerd ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee dat heb ik nog niet geprobeerd, maar ik dacht dat er mss ook wel een andere oplossing zou zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Uit je post history maak ik op dat je dual monitor draait? Staat hij dan niet op de taskbar van de andere desktop o.i.d.?

Heb je trouwens Google geprobeerd? Ik vind een aantal soortgelijke problemen, met een lijst van hints waar je naar kan kijken:

Windows Media Player Invisible when file double clicked
Invisible Media Player
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb idd 2 monitors, maar enkel 1 taakbalk. Op het andere scherm is ook niks te zien van WMP. Ik had ook al wat gezocht op google maar kon niks nuttigs vinden, nu ben ik ook niet zo een ster in het zoeken van dingen, ik zal even kijken.