In een Terminal Sessie zijn alle printers (incl. een USB HP 5940) keurig geinstalleerd. De printers staat op lokatie in het kantoor, een Canon aangesloten via netwerk.
Lokaal werkt het ook prima, alle printers drukken keurig de testpagina's. Maar in een terminal sessie van een gebruiker kan ik 'opeens' in Excel geen printer meer benaderen. In Word en Outlook werkt het prima, das het vreemde.
Testpagina komen ook keurig door van alle printers. Wat heb ik gedaan:
- profiel verwijderd (van c:\documents.... op de server)
- Printers opnieuw geinstalleerd (lokaal)
- rdp handel (licentiesleutels, printers die toegevoegd worden, de USB sleutel van de microsoft-website de D-WORD filtergueue FFFFFFFF)
- NTUSER.DAT hernoemd (als eerste)
- Google geraadpleegd
Heeft iemand nog een idee? Ik heb de fonts lijst ook al nagekeken en die staan in alle office programma's goed.
Ik kom er net achter dat ik geen standaardprinter in kan stellen. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
Lokaal werkt het ook prima, alle printers drukken keurig de testpagina's. Maar in een terminal sessie van een gebruiker kan ik 'opeens' in Excel geen printer meer benaderen. In Word en Outlook werkt het prima, das het vreemde.
Testpagina komen ook keurig door van alle printers. Wat heb ik gedaan:
- profiel verwijderd (van c:\documents.... op de server)
- Printers opnieuw geinstalleerd (lokaal)
- rdp handel (licentiesleutels, printers die toegevoegd worden, de USB sleutel van de microsoft-website de D-WORD filtergueue FFFFFFFF)
- NTUSER.DAT hernoemd (als eerste)
- Google geraadpleegd
Heeft iemand nog een idee? Ik heb de fonts lijst ook al nagekeken en die staan in alle office programma's goed.
Ik kom er net achter dat ik geen standaardprinter in kan stellen. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door lucaspr op 01-09-2008 10:56 ]
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-