LAPTOP ADVIES

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-01 22:08
Beste Tweakers :),

Ik heb absoluut geen verstand van laptops. Heb gekeken in de Best-buy guide maar kan gewoon niet iets vinden wat ik wil. Daarom zou ik graag jullie advies willen hebben.

Ik moet met pijn in mijn hart omdat ik ga samenwonen met me vriendin me normale pc verkopen, met de volgende specificaties.

Sharkoon Rebel behuizing
Dvd Rom & Dvd Brander
Gigabyte GA-965P-DS3
Intel Core2 Duo E6600@ 3.2GHZ
GEIL 6GB DDR2 @ 800MHZ
Samsung 250GB HD
Sparkle 8800GT 512MB
LG 194-wt ( 19 inch widescreen )
Vista X64 business.

Nu wil ik een laptop met een max bedrag van 900euro waar ik natuurlijk niet heel erg op achteruit ga :+

Minimale eisen.

Dual-core
4GB geheugen
17 inch
DVD brander

Zouden jullie advies kunnen geven ? ;)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:38
flowiej schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:40:
Zouden jullie advies kunnen geven ? ;)
Speciaal voor jou is dit topic er : [NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - juli 2008 :+

Bekijk je eigen eisen, aanbod (via pricewatch) en bovenstaand topic en dan kom je er vast en zeker wel uit :)

[ Voor 17% gewijzigd door asfaloth_arwen op 01-09-2008 09:43 ]

Specs

Verwijderd

Je gaat altijd hardstikke achteruit wanneer je een gewone pc inwisselt voor een laptop.
Koop eens naar de HP dv7t serie, zijn rond de 900 euro en hebben goede specs (alles in centrino2).

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Beste flowiej,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.