Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Netwerkwachtwoord onthouden

Pagina: 1
Acties:

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Ik draai Windows Vista Ultimate 64-bit en maak gebruik van Outlook 2007. De internetprovider is Chello.

Ik heb mijn accountgegevens juist ingesteld in Outlook, maar iedere keer als ik het programma start en mijn email check vraagt hij om het netwerkwachtwoord. Echter de username en paswoord zijn goed ingesteld bij de emailinstellingen. Ik heb aangegeven dat het wachtwoord onthouden moet worden.

Nu is het zo dat dit probleem al in 1000 topics behandeld is. Vaak wordt gezegd dat het probleem zit in de register sleutel 'Protected Storage System Provider'. Je zou deze moeten verwijderen en dan opnieuw opstarten en het komt allemaal goed. Ik heb dat gedaan, maar als ik daarna opnieuw opstart en Outlook start vraagt hij onmiddelijk weer om mijn netwerkwachtwoord terwijl username en paswoord nog gewoon ingevuld zijn.

Ook heb ik geprobeer mijn username en paswoord vast in te stellen in configuratiescherm -> manage network passwords. Ook dat helpt niet.

Ook al zijn alle instellingen goed, hij blijft vragen om username en paswoord. Ik kan ook niet eens mijn email ophalen of versturen, zo ver kom ik niet eens.

Wie o wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Heb je je hele Outlook profiel al eens verwijderd?
Dit zit in Vista x64 een beetje verstopt, zie: Control Panel - View 32-bit Control Panel Items - Mail.

Daar kan je via Show Profiles je profiel verwijderen en een nieuwe maken.

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
internetinfo schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:45:
Heb je je hele Outlook profiel al eens verwijderd?
Dit zit in Vista x64 een beetje verstopt, zie: Control Panel - View 32-bit Control Panel Items - Mail.

Daar kan je via Show Profiles je profiel verwijderen en een nieuwe maken.
Heb het zojuist even geprobeerd, maar dat mocht helaas ook niet baten. Het rare is ook dat het bij mijn vader's account niet werkt. Ik gebruik zelf Outlook voor Hotmail en mail van school en dat werkt perfect. Hij gebruikt Outlook alleen voor zijn Chello mail en dat werkt dus niet.

Edit: het probleem is opgelost. Heb echt super lang naar een oplossing gezocht. Wat blijkt, had mijn vader zijn wachtwoord veranderd :O Nu, met het goede wachtwoord, logt Outlook gewoon automatisch in en werkt alles naar behoren. Toch bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door Wou T op 01-09-2008 14:41 ]

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Toch in het vervolg dus eerst maar even de webmail checken he, voordat je uitsluit dat het niet aan je invoergegevens ligt.