Sinds ik overgestapt ben van Planet naar Casema, en dus een Motorola modem heb in plaats van een Speedtouch, werkt m'n draadloos internet niet helemaal meer.
Wel kan ik verbinding krijgen met het netwerk door de key in te voeren (laptop en iPod) maar daarna kan ik geen pagina's openen.
Toen ik nog het speedtouch modem had (en ADSL ipv kabel) werkte dit alles nog wél.
Ook hangt er een Belkin Wireless Network Bridge aan m\n switch. Dus het ziet er als volgt uit;
Modem
Switch
l........l
l........Kabel naar PC voor 'bekabeld internet'
l
Wireless Network Bridge
Ik denk dat ik bij het modem wat permissies moet veranderen of porten moet openen, maar ik kom niet op de setup pagina van m'n modem.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Wel kan ik verbinding krijgen met het netwerk door de key in te voeren (laptop en iPod) maar daarna kan ik geen pagina's openen.
Toen ik nog het speedtouch modem had (en ADSL ipv kabel) werkte dit alles nog wél.
Ook hangt er een Belkin Wireless Network Bridge aan m\n switch. Dus het ziet er als volgt uit;
Modem
Switch
l........l
l........Kabel naar PC voor 'bekabeld internet'
l
Wireless Network Bridge
Ik denk dat ik bij het modem wat permissies moet veranderen of porten moet openen, maar ik kom niet op de setup pagina van m'n modem.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?