Ik heb problemen met mijn Dell latitude C600/c500 ik heb deze laptop vandaag opnieuw geinstaleerdt met windows xp. Het probleem is dat een aantal letter niet meer goed herkent word zo word bijvoorbeeld de o een 6. Wat heb ik al gedaan om dit probleem zelf op te lossen ik heb als eerste gekeken of de taal instelling van het keybord wel goed was deze stond op america (internationaal) ik heb het nog even na gezocht en het keyboard is ook daatwerkelijk een internationaal keybord. daarna ben ik gaan zoeken op de site van dell naar drivers voor deze laptop daar kon ik maar een enkele relevante driver vinden en die heb ik geinstaleerd het probleem is dat het toetsen bord het nog steeds niet doen zou iemand mij kunnen helpen want zelf heb ik geen idee meer wat ik nog meer kan doen. voordat ik hem opnieuw instaleerden deed het toetsen bord het nog goed
Je zou een linux live-cd/dvd van ubuntu kunnen downloaden en kijken of hij in die omgeving wel je toetsenbord goed inlaadt. Zo ja, probeer een reïnstall van je windows xp.
Ik weet niet of je zelf een XP cd hebt gemaakt of dat je een standaard cd hebt gebruikt, maar in het geval van het eerste zou het kunnen zijn dat je teveel hebt verwijderd/uitgeschakeld.
Ik weet niet of je zelf een XP cd hebt gemaakt of dat je een standaard cd hebt gebruikt, maar in het geval van het eerste zou het kunnen zijn dat je teveel hebt verwijderd/uitgeschakeld.
Laat dat bovenstaande maar zitten.
Dit heet Numlock
. Zoek even op waarmee je dat uitzet. Dat is een Fn-toetscombinatie die je wel kan vinden in de manual. Als het goed is zie je op de O ook een 6 staan, waarschijnlijk in het blauw. Normaal wordt deze met Fn+O geactiveerd, maar omdat jij Numlock per ongeluk hebt aangezet doet hij nu een 6. Als je nu Fn+O doet dan krijg je een O 
Deze gaat op slot want je moet er nu wel uit komen lijkt me zo
Dit heet Numlock
Deze gaat op slot want je moet er nu wel uit komen lijkt me zo
Dit topic is gesloten.
![]()