Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[outlook 2007] problemen met adresboek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het volgende probleem:
de gegevens die zijn opgeslagen onder contactpersonen waren niet gelijk aan de personen in mijn adresboek (kleine icoontje bovenin) met als gevolg dat als ike en email zond en ik op 'aan' drukte, ik dezen niet zag.
om dit op te lossen heb ik van alles geprobeerd, met resultaat: het werkt!

Als ik nu op adresboek klik, dan heb ik bovenin dus in het keuzevak adresboek staan, en als sub-boek oid heb ik contacts, hierin staan alle contacten nu

MAAR
als ik nu een naam type in het aan-veld tijdens het zenden van een email, dan vult hij hem automatisch aan met gegevens uit het oude adresboek, oftewel, het is net of er 2 adresboeken zijn nu.

Hoe kan ik in godsnaam alle gegevens in 1 adresboek zetten zodat het gewoon overal hetzelfde is?

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een idee hoe ik de verschillende bestanden die er kennelijk zijn kan samenvoegen tot 1 adresboek?

Verwijderd

Topicstarter
laatste poging..

Verwijderd

Dat klinkt als je nickname cache die je kunt deleten.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dus beginnen met typen totdat je een suggestie krijgt. Vervolgens met je pijltjestoetsen naar die entry en op del drukken (mits je het voor een aantal contacten wilt doen).

Anders zoeken (op bijvoorbeeld slipstick.com) voor een stappenplan hoe je de hele cache kan legen...

[ Voor 38% gewijzigd door BtM909 op 02-09-2008 21:22 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Exit Outlook
Click the Start Menu
Click Search
Click Advanced Search
Check the box for 'Include non-indexed, hidden, and system files (might be slow)
Search for *.NK2 in the 'Name' field

ik neem voor het gemak aan dat ik dat bestand kan deleten? (na het maken van een backup...)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En wat gebeurde er toen je het had verwijderd (nadat je een backup had gemaakt)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
tsja, het vreemde is dat de cache idd leeg is, alleen outlook maakt geen nieuw bestand aan, terwijl hij wel een nieuwe cache opbouwt...
Pagina: 1