Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yerk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-08 20:57
Ben op het moment aan het twijfelen geslagen wat een muziekspeler betreft.
Aangezien mijn mobiele abonnement binnenkort afloopt mag een een nieuwe mobiel uitzoeken.
Omdat bijna elk mobieltje tegenwoordig een mp3 functie herbergt zit ik te twijfelen of ik toch nog een mp3 speler naast mn mobiel wil of dat ik zo'n alles in 1 apparaatje neem. Allebei heeft z'n voor- en nadelen en ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

voordelen van 2 losse apparaten
- geen draad in de weg als je je telefoon wilt beantwoorden.
- geen gedoe met muziek luisteren en andere dingen doen op je mobiel.
- altijd een 3,5mm plug zodat elke koptelefoon zonder gedoe werkt.
- muziek luisteren vreet geen energie van je gsm-accu.

nadelen van 2 losse apparaten
- 2 dingen in je zakken

Hebben jullie nog voor- of nadelen of oplossingen voor bepaalde nadelen of iets anders?

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-11 18:34
Ik heb zelf een Nokia N82 met een 8GB kaartje er in. Omdat het dus een smartphone is kun je gewoon andere dingen doen en de muziek laten spelen op de achtergrond. Verder zijn een aantal N-series (waaronder de N82) en volgens mij van SE de Walkman serie ook gewoon voorzien van een 3,5mm plug. De accutijd daalt wel met muziekluisteren, maar als je het beperkt tot een paar uur per dag moet het wel te doen zijn.

Eigenlijk is het enigste nadeel dus het gedoe met draden als je telefoon krijgt, dit vindt ik zelf ook wel een beetje hinderlijk, maargoed zovaak gaat die telefoon nu ook weer niet.

De wijzen komen uit het Oosten!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ze hebben inderdaad beide hun voor- en nadelen. Echter, de keuze om een smartphone te nemen of toch een dedicated PMD is een persoonlijke. Daarom is een topic zoals deze ook niet echt zinvol. Een opsomming van ieders persoonlijke voorkeur lijkt me niet erg nuttig, het draait er uiteindelijk om wat jij belangrijk vindt.

Dit is toch echt iets wat je zelf moet beslissen, dus dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.