Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 17:29
Hoi,

Mijn vriendin zit met een probleempje..
Ze heeft een Phillips SA4310/02 en is dr CD kwijt van het apparaat..

Zodra hij word opgestart doet die het normaal, maar speel je een muziekje af, hikt en stoot hij, met welk liedje dan ook..
Ik heb de resetknop geprobeerd..

De devicemanager
Als je zoekt op de site van phillips, paar keer klikken en je hebt de software (dacht ik).

De software installeren gaat ook goed, zodra je de devicemanager opstart mist die het bestand:
Devicemanager.exe in het mapje C:\Program Files\Philips\SA43xx\Philips Device Manager\bin.

Dus ik wou aan jullie vragen hebben jullie misschien het bestand: devicemanager.exe van de SA43xx series..

Groetjes

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vraag me af of dat specifieke bestandje het probleem gaat oplossen. Probeer anders eens de software te installeren op een andere pc en kijk of je hetzelfde probleem krijgt. Kan best zijn dat die software gewoon brak is.

Verwijderd

Misschien heb je hier wat aan :

https://www.p4c.philips.c...=SA4310/02&scy=NL&slg=nl#

Het kan ook zijn dat de software nieuwer is in verhouding tot je firmware, allicht de moeite waard om ook even de firmware te updaten. Je hebt een soft en hardware reset maar de hardware reset kan alleen uitgevoerd worden via de Philips software. Ik denk dat het na de firmware update wel moet lukken.

Edit = Foute links ( Typisch Philips )

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 01:08 ]

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 17:29
RoD schreef op maandag 01 september 2008 @ 00:48:
Ik vraag me af of dat specifieke bestandje het probleem gaat oplossen. Probeer anders eens de software te installeren op een andere pc en kijk of je hetzelfde probleem krijgt. Kan best zijn dat die software gewoon brak is.
Ik heb het op de laptop van mn vriendin geinstalleerd en op mijn eigen pc...
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 01:00:
Misschien heb je hier wat aan :

https://www.p4c.philips.c...=SA4310/02&scy=NL&slg=nl#

Het kan ook zijn dat de software nieuwer is in verhouding tot je firmware, allicht de moeite waard om ook even de firmware te updaten. Je hebt een soft en hardware reset maar de hardware reset kan alleen uitgevoerd worden via de Philips software. Ik denk dat het na de firmware update wel moet lukken.

Edit = Foute links ( Typisch Philips )
Klopt die link had ik ook al gevonden,
Nederlands, Zip-bestand (13.49 MB) Version: V.17.000
Deze link heb ik geprobeerd, maar ook van de sa4325, sa4345.
Maar de devicemanager V.17.000 daar mist dus een bestand bij installatie..

Inderdaad het lijkt er gewoon op alsof er iets is misgegaan met de firmware in het apparaat..

Anders ga ik zo ook eens proberen te bellen met phillips.