Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Internet verkeer loopt vast bij Youtube?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai XP Pro SP3 en heb op het moment het probleem dat IE steeds vastloopt op dezelfde site. In dit geval is dat eigenlijk alleen bij YouTube (voorheen ook nog bij andere site met movies maar kan mij niet meer herinneren welke). Hij download de eerste seconde en stopt dan met downloaden. Dit gedrag is sinds dit weekend.
Ik heb ook geprobeerd om met firefox de verbinding te leggen maar dat levert hetzelfde probleem op. Zowel IE als FF blijven hangen en internetten is niet meer mogelijk. IE afsluiten en opnieuw IE opstarten verhelpt het euvel weer. De verbinding is ok, ik kan verder alles doen, maar youtube werkt niet.
Iemand een idee?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
flash?
Java?
Update eens, of herinstall van bovengenoemde.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:11:
Ik heb ook geprobeerd om met firefox de verbinding te leggen maar dat levert hetzelfde probleem op.
Dan heb je geen Internet Explorer probleem lijkt me.

Overigens: we zetten hier doorgaans ook het OS in de topictitel, en maken er liefst één die niet zo nikszeggend is ;)
Gebruik je fantasie eens om een goeie te verzinnen volgende keer? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
OK :-)

Flash, shockwave, Java de-install & herinstallatie allemaal gedaan maar zonder resultaat.
Soms wordt er helemaal niets gedownload, soms een seconde. Daarna hangt de browser en blijft in het video schermpje van YouTube het stipjescirkeltje ronddraaien aangevend dat het verder wil met downloaden, maar wat niet lukt.
Heb met mijn virus scanner NOD32 al een scan gedaan maar dit leverde niets op.
Nog andere ideeen?