Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP computer herinstalleren

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Hallo,

ik heb hier een HP computer van een jaar of 3 oud. Deze staat aardig vol zooi en ik wilde de computer een keer helemaal opnieuw installeren. Helaas zaten er geen cd's bij, wel een recovery tool waar je via de BIOS in kunt komt. Echter deze recovery zet alleen de "juiste" Windows bestanden terug en laat de rest staan, ik kan niet kiezen voor formatteren ofzo.

Weet iemand hoe ik deze pc weer helemaal fris kan installeren? Windows code en recovery partitie heb ik, alleen geen cd's.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
F10 of F11 in de POST rammen en aanwijzingen op het scherm volgen ??

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Je kunt een installatie-cd "lenen" van een kennis en er gewoon jouw code ingeven bij een verse install.

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Bij een F10 opstarten vanuit/voor de BIOS, dan kom ik in herstel modus.

Het is een XP home "code" en ik heb zelf alleen XP pro CD's, dus ben bang dat dat niet gaat werken.

Verwijderd

Brains schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 19:43:
Het is een XP home "code" en ik heb zelf alleen XP pro CD's, dus ben bang dat dat niet gaat werken.
Daarom zeg ik ook dat je het eens kunt vragen aan buren / kennissen / familie / vrienden. Er zal toch wel één iemand zijn die een XP Pro versie heeft? :Y)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En anders kun je bij HP ook vervangende CD's aanvragen tegen vergoeding - en in sommige gevallen (retail versies sowieso) bij Microsoft zelf.

Maar goed.
Zoeken naar een CD is denk ik niet iets waar dit forum voor bedoeld is, dus daarom gaat dit topic ook dicht.

[ Voor 30% gewijzigd door alt-92 op 31-08-2008 23:09 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.