Dag mensen,
Nadat ik op mijn Medion 8080XL (3,0 Ghz, 300GB, 512MB DDR) met CCcleaner de temp files en het register heb schoongemaakt, kreeg ik na de restart het volgende:
Overigens, CCcleaner gaf aan in zon pop-up dat CHKDSK moest worden uitgevoerd, toen er overheen gelezen en snel op OK geklikt. Stom inderdaad.
Heb zelf nog niks gedaan, muis/toetsenbord zijn uitgeschakeld volgens mij. Optie om pc uit te schakelen? Of beter niet doen? Wat is jullie advies?
Nadat ik op mijn Medion 8080XL (3,0 Ghz, 300GB, 512MB DDR) met CCcleaner de temp files en het register heb schoongemaakt, kreeg ik na de restart het volgende:
Eerste deel was binnen 1 minuut klaar, tweede deel - waar ik me zorgen om maak - is al een uur bezig. Wat te doen, ben een beetje wanhopig.Het bestandsysteem op C: wordt gecontroleerd...
Het type bestandssyteem is NTFS
Volumenaam BOOT
De schijfruimte van een of meer stations moet op consistentie worden gecontroleerd. U kunt de controle annuleren, maar wordt aangeraden deze procedure niet af te breken.
windows zal de schijf nu controleren.
CHKDSK is bezig met controleren van bestanden (1/3)
de bestandscontrole is voltooid
CHKDSK is bezig met controleren van indexen(2/3)
Bezig met herstellen van fout in index $0 voor bestand 25
Overigens, CCcleaner gaf aan in zon pop-up dat CHKDSK moest worden uitgevoerd, toen er overheen gelezen en snel op OK geklikt. Stom inderdaad.
Heb zelf nog niks gedaan, muis/toetsenbord zijn uitgeschakeld volgens mij. Optie om pc uit te schakelen? Of beter niet doen? Wat is jullie advies?
[ Voor 7% gewijzigd door ibr op 31-08-2008 18:46 ]
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk