Geen geschikte schijf gevonden volgens installatiecriteria.
Dit is wat ik te zien krijg als ik Vista wil installeren. Het rare is dat ik Vista al op deze computer heb gehad.
Dit zijn mijn schijven:
2x Samsung F1 750GB in Raid-0
WD Caviar SE 500GB Sata-II
2x WD Caviar 320 GB IDE
Op een van de Samsungs stond eerst Vista, maar ik had er een tweede bij gekocht om Raid te draaien. Dus Raid tooltje van mij Asus mobo gebruikt, schijven geformatterd. Vista DVD er in, drivers laden en raid-0 schijf geformatteerd. Dan staat er achter de partitie (1 partitie!) Primair. Het geval wil dat ik op geen een van mijn schijven Vista kan installeren.
Wat heb ik gedaan:
-Op Tweakers.net gezocht voor oplossingen, een daarvan was HDD als 1e boot optie zetten en dan met F8 vanaf dvd booten. Dit heeft niet geholpen.
-Microsoft knowledgebase doorlopen, geen resultaat.
-Asus forum -> geen resultaat
-verschillende andere fora (harwareinfo enz) -> geen resultaat
Hoe kan ik de Vista installatie werkende krijgen op mijn Raid-0 opstelling?
Vista Utlimate 64
Asus P5N-T Deluxe (met nieuwste bios en raid drivers op een floppy)
2xSamsuns F1 750GB
Dit is wat ik te zien krijg als ik Vista wil installeren. Het rare is dat ik Vista al op deze computer heb gehad.
Dit zijn mijn schijven:
2x Samsung F1 750GB in Raid-0
WD Caviar SE 500GB Sata-II
2x WD Caviar 320 GB IDE
Op een van de Samsungs stond eerst Vista, maar ik had er een tweede bij gekocht om Raid te draaien. Dus Raid tooltje van mij Asus mobo gebruikt, schijven geformatterd. Vista DVD er in, drivers laden en raid-0 schijf geformatteerd. Dan staat er achter de partitie (1 partitie!) Primair. Het geval wil dat ik op geen een van mijn schijven Vista kan installeren.
Wat heb ik gedaan:
-Op Tweakers.net gezocht voor oplossingen, een daarvan was HDD als 1e boot optie zetten en dan met F8 vanaf dvd booten. Dit heeft niet geholpen.
-Microsoft knowledgebase doorlopen, geen resultaat.
-Asus forum -> geen resultaat
-verschillende andere fora (harwareinfo enz) -> geen resultaat
Hoe kan ik de Vista installatie werkende krijgen op mijn Raid-0 opstelling?
Vista Utlimate 64
Asus P5N-T Deluxe (met nieuwste bios en raid drivers op een floppy)
2xSamsuns F1 750GB