ik ben opzoek naar een plaatje van het logo van UT van ongeveer 35 bij 35 cm. Deze heb ik nodig om uit te tekenen op mijn kat en hem er daarna uit te frezen.
iemand een tip?
iemand een tip?

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
tjoh een kat-mod wat ziek en ga je dan ook een neon buis in dat beestje stoppen? volgens mij vind de dierenbescherming da niet tofOp woensdag 21 februari 2001 18:35 schreef M_O_L66 het volgende:
ik ben opzoek naar een plaatje van het logo van UT van ongeveer 35 bij 35 cm. Deze heb ik nodig om uit te tekenen op mijn kat en hem er daarna uit te frezen.
iemand een tip?
openkat.nl al gezien?
PSN: mug_8pm
Verwijderd
never eat yellow snow
Verwijderd
ROFLOp donderdag 22 februari 2001 13:32 schreef AMD het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil je van je lapjeskat een UTkat maken???
Misschien een idee voor een volgend project:
Een Quake 3 logo van 4 x 4 meter op een goudvis monteren
It seemed like a good idea at the time
Ik zet m niet op me katOp donderdag 22 februari 2001 13:04 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt... check je eigen user icon eens
never eat yellow snow
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
I want to live forever, so far.. so good.
HeheheOp woensdag 28 februari 2001 15:23 schreef Warbringer het volgende:
Ik denk niet dat hij met kat het alom bekende huisdiertje bedoelt..
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Verwijderd
Verwijderd
Weederom heeft Irondog ons weer zeer diepzinnige informatie verstrektOp maandag 05 maart 2001 11:04 schreef irondog het volgende:
.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq