Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kwam deze link tegen en vroeg me af hoe ik dat zelf kan maken. Of dat er software is waarmee het eventueel gaat lukken.

http://www.totalexperience.nl/projects/maakjijstraksnaam/

De sp had in verkiezings periode ook zoiets.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:39

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Wat bedoel je? De rode knop, de bewegende grafiek, de semi-wetenschappelijke onzin die er staat of een invoerveld waar je namen in kan vullen en aan de hand daarvan een getal maken en weergeven?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
geinige site.

Ik denk dat ie bedoelt het filmpje wat je krijgt als je je naam invult. Dan krijg je allemaal shots ( foto's ) met je naam erin verwerkt.

Lijkt me met flash ofzo niet zo heel lastig.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We verwachten op GoT wel een klein beetje eigen inzet; wat heb je zelf al verzonnen? Gezocht? Gevonden? Geprobeerd? Je topicstart is wel héél summier en (zoals de reacties al aangeven) dus ook niet erg duidelijk. En wat is je doel precies? Moet het client-side gemaakt worden? Of mag het ook server-side? Mogen er plugins (flash, java, whatever) gebruikt worden of moet het in "DHTML"?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

WEG.... kansloos :|

[ Voor 83% gewijzigd door RobIII op 01-09-2008 14:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Eigen inzet, ik wist niet eens hoe ik dat moest noemen en dan wordt het lastig om te gaan zoeken. Zoals ik al noemde, kwam de link tegen en wilde graag weten hoe ik dat moest maken ;) Ik had er geen intenties bij, dus niet voor een website of iets in die strekking, ben alleen nieuwsgierig hoe je dat kunt maken.
Iemand noemde al flash, maar flash is op het moment nog iets teveel voor mij. Waar ik dus naar zoek eventueel een stukje software, als dat er is, waar je dat zo mee kunt maken dat je een naam invult en het dit in de beelden terug laat zien.

Groet!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Ik denk dat er nogal veel dingen zijn die je toch echt zelf zult moeten maken...

En ja, daar komt dan echt programmeerwerk bij kijken.

Correct me if I'm wrong, maar ik denk niet dat daar software voor is... zo iets specifieks.

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:32:
Waar ik dus naar zoek eventueel een stukje software, als dat er is, waar je dat zo mee kunt maken dat je een naam invult en het dit in de beelden terug laat zien.
http://www.download.com/t...gyouwantwithonebutton.exe :Y)

In de Devschuur® hebben we het over zélf maken. Kant-en-klare software mag je zelf googlen of uitbesteden ;)

Zie ook: Graphics Policy - Hoe krijg ik...

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 03-09-2008 12:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.