ik ben nu voor iemand windhoos 2000 opniew aan het installeren, dat tot nu toe heel goed ging.
totdat ik bij het modem kwam. dit ding is voor geen mogelijkheid aan de praat te krijgen in win2k.
ik heb van e-tech.nu drivers gehaalt, die goed worden geinstalleerd, maar als je dan gaat verbinden slaat hij gewoon helemaal vast.
je kan nog wel wat met win2k doen, maar veel is het niet...
ook het opvragen van gegevens over het modem loopt uit op een vastloper.
zij deze drivers gewoon brak???
daarvoor deed hij het gewoon, dus het is geen hardware conflict f zo.
heb dit ook bij 2 andere pc's met deze modems gehad. daar heb ik het toen opgelost door win2k engels te installeren, die hem gewoon bij de installatie vond. deze pc heeft een legale win2k NL dus EN installeren is geen optie....
Iemand ervaring met deze modems?
het is een informatique pc, met een asus a7v moederbord, maar dat haald geloof ik niks uit....
totdat ik bij het modem kwam. dit ding is voor geen mogelijkheid aan de praat te krijgen in win2k.
ik heb van e-tech.nu drivers gehaalt, die goed worden geinstalleerd, maar als je dan gaat verbinden slaat hij gewoon helemaal vast.
je kan nog wel wat met win2k doen, maar veel is het niet...
ook het opvragen van gegevens over het modem loopt uit op een vastloper.
zij deze drivers gewoon brak???
daarvoor deed hij het gewoon, dus het is geen hardware conflict f zo.
heb dit ook bij 2 andere pc's met deze modems gehad. daar heb ik het toen opgelost door win2k engels te installeren, die hem gewoon bij de installatie vond. deze pc heeft een legale win2k NL dus EN installeren is geen optie....
Iemand ervaring met deze modems?
het is een informatique pc, met een asus a7v moederbord, maar dat haald geloof ik niks uit....