Toon posts:

Geen website updates meer zonder te vernieuwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat de titel een beetje krom beschreven is, maar dat is ook de reden waarom ik op Google niets kon vinden. Daarbij weet ik ook niet heel zeker of dit op de juiste plek staat. Excuses daarvoor.

Wat is het probleem:

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop. Als ik daar gewoon simpel mee ga surfen op internet, moet ik elke website telkens vernieuwen om de nieuwe berichten bijvoorbeeld te zien.
Stel: ik ben gisteren op nu.nl geweest, en ik wil daar vandaag weer heen. Dan zie ik in eerste instantie alleen nog de berichten van gisteren, en na vernieuwen zie ik pas de berichten van vandaag.
Enkel bij forums is dit niet.

Iemand een idee waar dit aan ligt?

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kan je meer info geven over bijvoorbeeld:
- Welke browser gebruik je?
- Heb je de probleem pas sinds kort?

Heb je al geprobeerd om de browser cache te legen?
Of gekeken dat je browser niet op offline mode staat?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:11
Je browser haalt de website uit de cache. Hoe dat komt? Tsja, lastig te zeggen zonder wat meer informatie van jouw kant. ;)

• Welk OS gebruik je?
• Welke browser?
• Heb je je browserinstellingen al eens bekeken? In IE bijvoorbeeld kun je gewoon instellen wanneer er naar nieuwe versies gezocht moet worden (Extra » Internetopties » Browsegeschiedenis » Instellingen).

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Haha, oke dat was wel heel erg simpel.

Inderdaad: Hij checkte geen nieuwe versies van bezochte websites. En dat is idd veranderd via Extra » Internetopties » Browsegeschiedenis » Instellingen .

Achja, je moet het even weten :P Wel raar dat dat standaard ingesteld staat..

Ik had trouwens Windows XP Pro en IE 7 voor de geinteresseerden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 12:19 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Lijkt me sterk dat dit standaard is ingesteld in IE. Zal waarschijnlijk een -domme- instelling zijn van de leverancier van de laptop :)

Verder heeft dit natuurlijk niets met Netwerken te maken :)

Dit topic is gesloten.