Ik zoek, nu mijn jjjaaarreeennnnn oude pocket agenda (database gadget van casio) stuk is (Had slechts 256 Kb ) een soortgelijk iets, maar wat? Dat dingetje had een minikeyboard, quwerty en spatiebalkje, was behoorlijk snel in te vullen dus, notities en tijden e.d.
Een stylus pen kun je kwijtraken, dus zoek ik iets met keyboardje of touchscreen.
Een EEE mini-pc duurt te lang om te starten en kan denk ik ook niet zichzelf wekken om een geluid te laten afgaan, past niet in borstzak bijv.
Ik wil het dus gebruiken als super-alarm / agenda / kalender.
Maar wat zoek ik dan? Bijv. een Ipod touch g3? Te duur!
Een dingetje van blokker a 9 euro leek op de oude casio in theorie maar invoeren was te erg gewoon, en voldeed in de praktijk dus niet.
Wat ik dus zoek en wil?
Een handzaam standalone 'electronische agenda' die ook als deze uit staat een vandaag getikte afspraak in 2009 ergens kan laten horen.
Het mag dus ook een telefoon zijn, een pda, what ever.
Max. prijs 150 euro.
Weet iemand wat ik dan ongeveer zoeken moet?
Bij voorbaat dank voor alle tips en suggesties
Een stylus pen kun je kwijtraken, dus zoek ik iets met keyboardje of touchscreen.
Een EEE mini-pc duurt te lang om te starten en kan denk ik ook niet zichzelf wekken om een geluid te laten afgaan, past niet in borstzak bijv.
Ik wil het dus gebruiken als super-alarm / agenda / kalender.
Maar wat zoek ik dan? Bijv. een Ipod touch g3? Te duur!
Een dingetje van blokker a 9 euro leek op de oude casio in theorie maar invoeren was te erg gewoon, en voldeed in de praktijk dus niet.
Wat ik dus zoek en wil?
Een handzaam standalone 'electronische agenda' die ook als deze uit staat een vandaag getikte afspraak in 2009 ergens kan laten horen.
Het mag dus ook een telefoon zijn, een pda, what ever.
Max. prijs 150 euro.
Weet iemand wat ik dan ongeveer zoeken moet?
Bij voorbaat dank voor alle tips en suggesties
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)