Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WIN XP] WMP loop vast bij 1067*600 resolutie

Pagina: 1
Acties:

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb een panasonic plasma via HDMI aan mijn PC gehangen (geforce 8600 GTS). Alles werkt perfect, maar ik vond de 1280 720 resolutie wat groot om te internetten en dus heb ik hem bij adapter (alle modi weergeven) gezet op 1067 600. Alleen nu crasht WMP, hele computer loopt dan vast CTRL ALT DEL werkt niet meer en een harde reset is het enige wat ik nog kan doen. Zet ik de resolutie weer terug op 1280 bij 720 dan is er geen enkel probleem en doet wmp het als een zonnetje.

Wat heb ik geprobeerd:
Eerst heel veel installeren en dieinstalleren totdat ik er achter kwam dat het niet aan de drivers lag maar aan de resolutie en dat het probleem oplost als ik een 1280 720 resolutie draai.

Nieuwe realtek drivers
Nvidia drivers
Plasma opniew alsplug and play apparaat ingesteld
etc.

Mijn plasma scherm heeft een res van 1024 bij 768 technisch gezien

Rara hoe kan dat? Is het mogelijk dit op te lossen? Is dit het goede forum aangezien ik niet weet of het aan de videokaart ligt of aan windows zelf.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Zet em gewoon op de native resolutie dan. Simpel toch. Een hogere resolutie gaat echt niet helpen om je 720p video's mooier weer te geven als je fysieke resolutie maar zo laag is. En 1204x768 komt aardig in de buurt van die vreemde resolutie die jij kiest, dus daar moet je best mee kunnen internetten, toch?

Of gooi het over een andere boeg: large fonts ;)

日本!🎌