Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

geluidsproblemen na aansluiten usb lan adapter

Pagina: 1
Acties:

• ajmwegman
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-06-2023
Beste Lezers,

Vorige week heb ik mijn media center een kleine upgrade gegeven, naar een nieuw processortje ook mijn x-fi gamer er in gezet,,,

Helaas is het een klein mobo, met maar 2 pci sloten dus, x-fi er in netwerkkaart eruit. Nu heb ik een Linksys W300n USB adapter gekocht (voor w300n Router) maar na het installeren van die adapter krijg is met eninge regelmaat vertraging op mijn systeem.

Het geluid blijft korte tijd hangen en je krijgt een stotterend geluid. Soms vertraagt het beeld ook iets. Dit gebeurd vooral wanneer ik dvd of avi's speel, tijdens games heb ik nog niets gemerkt. Voor zowl de x-fi en de netwerk adapter zijn de laatste drivers geïnstaleerd. tevens SP1 voor Vista 32-bit.

Ik heb dus een DVD een redelijke tijd laten draaien met netwerk adapter aan... dit leverde om de minuut een storinkje op (netwerk adapter knippert ook, (waarom geen idee)

Zonder adapter draait de boel prima.

Systeem:
vista 32 bit sp 1
AMD athlon 64 X2 4200+
4 gig RAM
Linksys W300N usb adapter
haupage tv kaartje
x-fi gamer
msx mobo... type niet bij de hand

Ben ik iets vergeten te melden, laat het even weten!

Alvast bedankt voor het mee denken,

Michael

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Lijkt een beetje op een gedeelde IRQ :)

Misschien kun je daar iets mee?
(poorten beter verdelen of kaarten onderling wisselen, zodat de bandbreedte tussen poorten beter verdeeld is)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• ajmwegman
uhmm ik zat dus te kijken, maar bij usb apparaten is er geen bronnen tabblad. Ik kan een andere USB poort proberen...

• ajmwegman
Andere usb poort mocht niet baten...