Toon posts:

Videokaart Lowprofile/Half Height

Pagina: 1
Acties:
  • 586 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had de volgende vraag.
Ik heb een Acer Aspire X3200 gekocht kan iemand mij misschien vertellen welke videokaart ik het beste kan kopen bij www.yorcom.nl ?

Ik moet een Low Profile / Half Height videokaart hebben en ik zoek er eentje met 512 of 256 MB welke moet ik hebben.

Staat er geen Low P/Half H videokaart bij die naar mijn eisen voldoen zou ik graag een andere oplossing willen hebben voor mijn probleem.

Alvast bedankt

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:w Welkom op GoT

Je bent in enkele minuten al de 2e met een vraag waarvan het antwoord te vinden is in **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

ARME AOW’er

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

ALs je bij yorcom op de shop bij video kaarten klikt is de ALLEREERSTE een PCI-E 256 MB low profile..

wat zijn je eisen dan wel. :? :?

Mag je zelf wel een beetje inspanning voor doen hoor. En anders bel je yorcom toch?

[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 31-08-2008 00:40 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

http://www.alternate.nl/h...che+kaarten&l2=Toebehoren

Hier heb je een kit die op alle merken past zolang de vga\dvi en enz uitkomen met de kit.
Kan je gelijk ook bij alternate een kaart kopen

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:54
3650 van ati? Leuke midden/lage klasser kaart, actief gekoeld zijn ze wel in half height verkrijgbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nou een 512MB kaart wil welke zou ik dan moeten kopen ?

En als ik die eerste van Yorcom koop die van 265 MB is dat bovenste stuk dat metale dan ook kleiner ?

En ik hoorde dat bij sommige nVidia kaarten ook zo'n kit was bijgeleverd klopt dat ?
Zo ja dan zou ik graag willen weten welke

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 00:49 ]

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-04 18:37

ODF

Wat is je budget?!

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
liefst onder de 350 euro maar een max van 500 euro

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 00:54 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:38
Een X3200 heeft alleen een PCI-E 1x poort op het moederbord zitten, een videokaart om er flink mee te gamen kun je zodoende wel uit je hoofd zetten

Verwijderd

Topicstarter
Maar met die nVidia GeForce 8200 < kun je helemaal niks dus dan is een kaartje van 256mb of 512 wel mooi

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Let trouwens op dat je wellicht ook een nieuwe voeding zal mogen aanschaffen, om de nodige 6- en 8-pin connectoren te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat was dan ook het enige wat de mensen mij aan de lijn konden vertellen aan de telefoon.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Ondanks wat vriendelijke tips heb je het nog niet begrepen:

Op GoT zijn "welke ... moet ik kopen?" (of trouwens welke andere vragen dan ook waar alleen de topicstarter wat aan heeft) niet de bedoeling. Het is hier een community, geen helpdesk, en van een Tweaker verwachten wij dat hij functionele eisen kan stellen, die in technische eisen omzetten en vervolgens op zoek kan gaan naar relevante info en dan ook zelf een keuze maken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.