[Time Capsule] Interne schijf herstellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister in het bezit van een TC 500GB. Nadat ik mijn netwerk had ingesteld werd het tijd voor de eerste run van Time Machine. Deze zette ik 's avonds aan en leek te werken. Vanmorgen bleek dat de eerste back-up niet was gelukt. Ik kon de schijf niet meer benaderen. Met het airport configuratie programma heb ik getracht de schijf te wissen. Dit is niet gelukt er is nog maar 465GB beschikbaar.

Nu geeft het airport configuratie programma aan dat ik de schijf moet herstellen. Het probleem is dat ik de schijf niet kan benaderen, zowel in Finder als in het schijfhulpprogramma.

Ik heb gelezen dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar een werkende oplossing is niet te vinden.

OSX 10.5.4
Macbook black 2.16 GHz Intel Core 2 duo
TC 500GB versie 7.3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

465 GiB (1024 bytes per kilobyte) = 500 GB (1000 bytes per kilobyte).

Oftewel, je schijf is gewoon nog helemaal leeg.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:32:
465 GiB (1024 bytes per kilobyte) = 500 GB (1000 bytes per kilobyte).

Oftewel, je schijf is gewoon nog helemaal leeg.
Ok, maar ik kan de schijf niet benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31

breinonline

Are you afraid to be known?

Ook niet als je hem via een kabeltje aan je MB hangt?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
breinonline schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 08:01:
Ook niet als je hem via een kabeltje aan je MB hangt?
Het enige wat te proberen valt is met een ethernet kabel en dat werkt niet, dat had ik al geprobeerd. De USB aansluiting die op de Time Capsule zit is alleen voor externe apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31

breinonline

Are you afraid to be known?

Als je hem zelfs niet meer via ethernet kan benaderen dan houden je mogelijkheden op volgens mij.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gebeld met Apple. Er wordt binnen 24 uur een nieuwe Time Capsule afgeleverd.
Het blijkt toch een probleem met de hardware te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

De flux capacitor van je Time Capsule is stuk.

Wel nette service trouwens van Apple, binnen 24 uur een nieuwe Time Capsule. Hopen dat je flux capacitor het dan wel wat langer volhoudt. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Red schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:55:
De flux capacitor van je Time Capsule is stuk.

Wel nette service trouwens van Apple, binnen 24 uur een nieuwe Time Capsule. Hopen dat je flux capacitor het dan wel wat langer volhoudt. ;-)
We are going back Marty! Back to the future! :)
Pagina: 1