Toon posts:

LuCasArts Special Aventure Edition.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al enige tijd naar de Aventure-Collectie van LucasArts.

Ik heb het dan over Secrets of Monkey Island, Monkey Island 2, Maniac mansion2 (DOTT), Indiana Jones & the fate of Atlantis, Sam & Max hit the road.

Deze versies zijn toen der tijd uitkomen op diskette, zonder speech dus.
Enige tijd later kwamen er Cd-versies uit, met Speech dus.
Deze versies zoek ik dus.(Behalve MI1 en 2)

Als er een complete collectie bestaat, met al de bovengenoemde spellen, zou ik dat graag willen weten, als iemand die info wil delen natuurlijk.

Mocht dat er nergens meer aan te komen is, dan weet ik zeker dat er nog Gamers rondhuppelen die graag dat spel kwijt willen.

(Wel graag de Orginele CD'(s), met of zonder handleiding, voor de PC i.d.v.t. Voor Windows, maar aller belangerijks Graag Zonder Krassen.

Degene die zich aangesproken voelen, kunnen mij ICQ'en of mailen.

MAIL: Thedutcho@hotmail.com

Thx..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Op woensdag 21 februari 2001 18:28 schreef Dutcho het volgende:
Deze versies zijn toen der tijd uitkomen op diskette, zonder speech dus.
Enige tijd later kwamen er Cd-versies uit, met Speech dus.
Deze versies zoek ik dus.
Ik heb ze gehad, maar er zit geen speech in. Wat ze hebben gedaan is één of ander midi deuntje erbij gezet. Maar verwacht dus niet dat de dialogen uitgesproken worden. De cd versies van monkey island 2 is dan ook maar 20 MB ofzo.

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

JC

- minimalistic -

Kijk op www.ibazar.nl :) (onder Computer/Internet -> Software -> PC -> Adventures, geloof ik)

Je kan die collectie of alle losse spelen als gevraagd neerzetten, misschien wordt de collectie al door iemand aangeboden!

Verwijderd

Topicstarter
MI1+2 zijn zonder speech, die wist ik.

Maar wist nog niet dat er een 20mb versie was :)

Maar van Indy-Fate, DOTT en SAM&Max zijn wel degelijk speech versie uitgekomen.

Maar ik wil toch zweren dat er complete bundel ergens te koop is, soort alles in 1 versie.

Maar toch bedankt voor je Info Sewer.

En bedankt voor je url JC.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ja ik heb hier een collectie. Deze bevat: DOTT (speech)
Maniac Mansion
Zak McKracken
Sam & Max (speech)
Indiana Jones & Fate of Atlantis
Indiana Jones & The Last Crusade
Indiana Jones & His desktop adventures
Secret of Monkey Island
Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
Loom
(voor de duidelijkheid: alleen spellen met (speech) erachter bevatten dus voice-acting)

Dit alles op 2 cd's, op de 2e cd staat namelijk Sam & Max met cd-audio enzo.

Nou kan ik je aanraden eerst te zoeken (bestellen aan de balie) bij een Free Record Shop in de buurt want daar hebben we het vorig jaar vandaan gehaald.

Op de doos staat:
"Tien Adventures - Klassiekers van LucasArts"
Gedistribueerd door Funsoft. De handleidingen van de spellen staan in PDF formaat op de cd's zelf en in de doos zitten de code-sheets en frutsels die je nodig hebt om de beveiliging in de spellen te ontsleutelen.

Ik zou dus zeggen, ren naar de FRS en zoek/bestel 't. Zo niet dan kun je een advertentie plaatsen op Marktplaats.nl o.i.d.
Ik kan je namelijk dit niet verkopen omdat het niet mijn eigendom is (van m'n moeder ;) en die wil het dus niet kwijt))

Zeker de moeite waard want al die adventures zijn stuk voor stuk top en vaak enorm lachen :) (Maar dat wist je denk ik al)

Oh, van Fate of Atlantis heb ik een speech versie in een zip bestand, dit is dus in feite de hele CD zelf. Het is rond de 200mb groot en misschien [censuur illegaal] ;)

"I sit in my room and imagine the future."

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:05
Ik heb thuis Indiana Jones & Fate of Atlantis op CDROM en die volgens mij mèt speech, ooit eens gekocht voor 25 piek.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 13:03 schreef budi het volgende:
Ik heb thuis Indiana Jones & Fate of Atlantis op CDROM en die volgens mij mèt speech, ooit eens gekocht voor 25 piek.
Doe je hem weg?

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:05
Nope, sorry. Maar misschien kun je contact opnemen met

Home Software Benelux B.V.
Küppersweg 63
2031 EV Haarlem

(staat op de achterkant)
Misschien kunnen zij je helpen?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1