Ik zoek al enige tijd naar de Aventure-Collectie van LucasArts.
Ik heb het dan over Secrets of Monkey Island, Monkey Island 2, Maniac mansion2 (DOTT), Indiana Jones & the fate of Atlantis, Sam & Max hit the road.
Deze versies zijn toen der tijd uitkomen op diskette, zonder speech dus.
Enige tijd later kwamen er Cd-versies uit, met Speech dus.
Deze versies zoek ik dus.(Behalve MI1 en 2)
Als er een complete collectie bestaat, met al de bovengenoemde spellen, zou ik dat graag willen weten, als iemand die info wil delen natuurlijk.
Mocht dat er nergens meer aan te komen is, dan weet ik zeker dat er nog Gamers rondhuppelen die graag dat spel kwijt willen.
(Wel graag de Orginele CD'(s), met of zonder handleiding, voor de PC i.d.v.t. Voor Windows, maar aller belangerijks Graag Zonder Krassen.
Degene die zich aangesproken voelen, kunnen mij ICQ'en of mailen.
MAIL: Thedutcho@hotmail.com
Thx..
Ik heb het dan over Secrets of Monkey Island, Monkey Island 2, Maniac mansion2 (DOTT), Indiana Jones & the fate of Atlantis, Sam & Max hit the road.
Deze versies zijn toen der tijd uitkomen op diskette, zonder speech dus.
Enige tijd later kwamen er Cd-versies uit, met Speech dus.
Deze versies zoek ik dus.(Behalve MI1 en 2)
Als er een complete collectie bestaat, met al de bovengenoemde spellen, zou ik dat graag willen weten, als iemand die info wil delen natuurlijk.
Mocht dat er nergens meer aan te komen is, dan weet ik zeker dat er nog Gamers rondhuppelen die graag dat spel kwijt willen.
(Wel graag de Orginele CD'(s), met of zonder handleiding, voor de PC i.d.v.t. Voor Windows, maar aller belangerijks Graag Zonder Krassen.
Degene die zich aangesproken voelen, kunnen mij ICQ'en of mailen.
MAIL: Thedutcho@hotmail.com
Thx..