WMP in IE Crash bij 1067 600 maar niet bij 1280 720

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb een panasonic plasma via HDMI aan mijn PC gehangen (geforce 8600 GTS). Alles werkt perfect, maar ik vond de 1280 720 resolutie wat groot om te internetten en dus heb ik hem bij adapter (alle modi weergeven) gezet op 1067 600. Alleen nu crasht bv uitzending gemist (WMP in IE). Hele computer loopt dan vast CTRL ALT DEL werkt niet meer en een harde reset is het enige wat ik nog kan doen. Zet ik de resolutie weer terug op 1280 bij 720 dan is er geen enkel probleem. Rara hoe kan dat? Is het mogelijk dit op te lossen? ps Probleem doet zich ook voor als ik WMP start zonder IE

[ Voor 5% gewijzigd door Sneak[3G] op 30-08-2008 21:24 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je constateert dat een stuk software bij bepaalde instellingen crasht. En dan open je een topic in een *hardware*subforum. Wat is mis aan dit plaatje :?

Los daarvan, muv reso veranderen heb je blijkbaar niets gedaan om zelf achter het probleem te komen. Op GoT verwachten we dat je zelf op zoek gaat en dingen probeert voordat je een topic opent, en als je er niet uitkomt en toch een topic opent, dat je volledig bent, dus aangeeft waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je vond, wat je toen geprobeerd hebt en wat er tenslotte gebeurde.

Deze topicstart staat op de verkeerde plek en is sowieso veel te karig (of je hebt daadwerkelijk niets geprobeerd...). Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.